Gevraagd gietijzeren 50cc snel voor minarelli hor. LC+ 17,5 dellorto

Status
Not open for further replies.

#CARMA#

oldskool member
Omdat het scootervirus weer terug is na al die jaren, ben ik op zoek naar een leuke vervanging voor de originele cilinder en carburateur

Zijn er nog mensen die toevallig 1 van de volgende cilinders hebben liggen? Op voorkeur van boven naar beneden.

Polini ghisa
Malossi sport
DR 50
of een soortgelijke cilinder.

Als carburateur zoek ik een 17,5mm dellorto liefst met plek voor een automatische choke.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Als ik wat zou hebben liggen had ik je het laten weten. Maar tof om te zien dat het virus nooit helemaal weg gaat bij de oldskool members :)
 
Agree.. Leuk om te zien dat er toch nog meer oldschool members nog steeds besmet zijn...
Welkom terug #carma#
Ik zal ook ff voor je rondkijken...
Misschien heb ik nog wat liggen..
Volgens mij een 50 alu ergens liggen.
Heb nog een 70 dr liggen..
 
@Bas: Ouwe admin baas! tof dat je nog steeds het forum runt, ben vorige week zaterdag(10 mei) zelfs na een afwezigheid van 8 jaar?? weer eens naar een SOBW race geweest. Blijft gewoon mooi spul, nothing beats the 2-stroke sound.

En nu weer ontopic, Martini goed om te horen dat je wellicht een cilindertje voor me hebt liggen, heb zelf al even gekeken naar nieuwe cilinders, ik hou het bij 50cc gietijzer voor nu dus mocht je die nog vinden graag!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top