Goed dat je even wat foto's opstuurt.
- Volgens mij heb je de pluskabel van de motor op de min pool van de accu gezet. Dat kan niet goed gaan, en dan zeg ik het voorzichtig! Want kijk maar waar de twee dikke kabels op de minpool naar toe gaan: een dikke rode naar het startrelais en een dunnere naar voren, het contactslot.
- het stekkerblokje op foto 1 lijkt voornamelijk verbonden te zijn met de gelijkrichter/spanningsregelaar. Zie ik dat goed? Daar moeten dan draden in die uit de stator komen voor de wisselstroom, grijs-blauw, de witte vanuit het contactslot voor de geschakelde plus, de blauw zwarte die naar de knipperlicht schakelaar op het stuur gaat, en de geel/zwarte die de stroom levert voor groot en dimlicht, en een zwarte voor aarde.
- het stekkerblokje bij de accu achter op foto 3 kan ik niet plaatsen. Voor remlicht?
- het ringcontact op foto twee lijkt een gemeenschappelijke aarde te zijn: voor de gelijkrichter/spanningsregelaar? Kijk of je met doormeten erachter kan komen. Bij de 2V zit er een aardecontact vast aan de bevestigingsschroef van de gelijkrichter op het balhoofd.
View attachment 75617
View attachment 75617