Glenn Design 30 July 2003 #41 ook al worden de kabels weg gewerkt vind ik het nog een prutser auto...
Mol Moraalridder 30 July 2003 #42 Ik kan ook niet op dat forum... Beter post iemand die pics hier, want ik wil er ook van genieten of om kunnen lachen!
Ik kan ook niet op dat forum... Beter post iemand die pics hier, want ik wil er ook van genieten of om kunnen lachen!
PowerFreak Love her :P 30 July 2003 #43 [edit] Hij pakt de foto's niet, ws omdat het op sf staat [/edit]
B Bart.T@zipsp Twins Tuned 30 July 2003 #44 @T boeieh zeik niet zo, ik vind het geinig om er aan te knutselen, ik heb nooit gezegt dat ik er trotst op ben, dus neit zo mauwen, en als ie pik zwart was geweest ipv geel hadden jullie mw el mooi gevonden :|
@T boeieh zeik niet zo, ik vind het geinig om er aan te knutselen, ik heb nooit gezegt dat ik er trotst op ben, dus neit zo mauwen, en als ie pik zwart was geweest ipv geel hadden jullie mw el mooi gevonden :|
Hilly ik ben KK TOF 30 July 2003 #45 ja maar als je over 2fast2furious begint schep je wel bepaalde verwachtingen. Waarom noem je het niet kermisbanaan?
ja maar als je over 2fast2furious begint schep je wel bepaalde verwachtingen. Waarom noem je het niet kermisbanaan?
B Bart.T@zipsp Twins Tuned 30 July 2003 #46 zo kan ik m ook noemen jah en ikzei fast and the furious door de lcihten ed dus vandaar ik zei al het is een gare station een knal gele dus vandaar
zo kan ik m ook noemen jah en ikzei fast and the furious door de lcihten ed dus vandaar ik zei al het is een gare station een knal gele dus vandaar
Mol Moraalridder 30 July 2003 #47 Waarom fix je die pix niet eerst? Laat mij die fucking kermisbanaan zien!!!
DvO Banned 30 July 2003 #48 Ik wil die fotos zien! Kan iemand ze niet uppen op z'n eigen space? Zijn er zulke lieve mensen aanwezig op dit forum?
Ik wil die fotos zien! Kan iemand ze niet uppen op z'n eigen space? Zijn er zulke lieve mensen aanwezig op dit forum?
Menn0 Ouwe plakkert 30 July 2003 #50 Foto s van een standaard slopel met 2 blauwe knippers in de knipperlichten verwerkt, niet echt 2fast2furious nee.
Foto s van een standaard slopel met 2 blauwe knippers in de knipperlichten verwerkt, niet echt 2fast2furious nee.
Rutger 8P :| 30 July 2003 #59 wat is dit nou weer voor gare tyfus bak sorry hoor ziet er niet uit:|8P
Jelle Well-Known Member 30 July 2003 #60 wat zal dat een werk zijn om het er allemaal weer uit te halen als je em binnenkort naar de sloop kunt brengen
wat zal dat een werk zijn om het er allemaal weer uit te halen als je em binnenkort naar de sloop kunt brengen