sr50-boy 2F4R boy 10 March 2007 #1 weet iemand wanneer de 2f4r krukas weer leverbaar is. groeten anne
[2nd]Ac_Next Well-Known Member 10 March 2007 #3 de krukas is gelovek weer leverbaar maar heb gehoord dat de cilinder nog even op zich laat wachten Upvote 0 Downvote
Pikeheat XSH crew 12 March 2007 #4 Volgensmij zijn die krukassen op dit moment niet in nederland leverbaar, je kan ook direct contact op nemen me tadeshi en het zo afhandelen. Upvote 0 Downvote
Volgensmij zijn die krukassen op dit moment niet in nederland leverbaar, je kan ook direct contact op nemen me tadeshi en het zo afhandelen.
M Matthew. Well-Known Member 12 March 2007 #5 Tedeschi levert niet meer particulier,Hij verwijst je naar scooter-attack. Scooter-attack heeft ze dus gewoon op voorraad. Upvote 0 Downvote
Tedeschi levert niet meer particulier,Hij verwijst je naar scooter-attack. Scooter-attack heeft ze dus gewoon op voorraad.
sr50-boy 2F4R boy 16 March 2007 #6 ik heb iedereen gemaild. niemand kan ze meer krijgen. euroscooters. easyprts. xsh shop. Upvote 0 Downvote
Tommy. *BA DUM TSS* 16 March 2007 #7 sr50-boy said: ik heb iedereen gemaild. niemand kan ze meer krijgen. euroscooters. easyprts. xsh shop. Click to expand... scooter-attack dus nog Upvote 0 Downvote
sr50-boy said: ik heb iedereen gemaild. niemand kan ze meer krijgen. euroscooters. easyprts. xsh shop. Click to expand... scooter-attack dus nog