This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

2de remlicht

hertog

FRESH POT!!!!
hallo,

ik weet niet waarom maar ik zou het wel geinig vinden om een tweede remlicht op m'n vivacity te maken.

is dit LEGAAL????

en hoe moet het. kan ik er gewoon ledlampjes op zetten of moet er nog iets speciaals tussen.

alvast bedankt

groeten :W laturr

Vroeger deed ik dit vaak met neon of een klein 3e remlicht
Gewoon de min op de groene en de + op 1 van de 2 andere draden
Heb hier nooit problemen mee gehad

uit meten welke je mistlicht is en die niet gebruiken en ik heb 2 ledjes aan mijn underseat die meegaan met mijn remmen , best wel cool effect maar hier in belgie is het illegaal als het geen rood rood is en aan je underseat hangt dus ik raad je het beste aan als je toch in belgie woont een klein led stripje onder je buddy te plakken.

Iemand anders die hier rondrijd heeft 2 oranje strips gebruikt als L en R pinker en die plakken onder zijn buddy dus volgens mij mag het daar wel.
Nuja ik woon in zelzate en de blauwerds zijn hier echt tamme lammetjes , en er rijden hier geen zwaantjes dus :W

ney ik verveel me gewoon een beetje en ik heb zin op een beetje te kloten met electra in me scoot. ben al bezig met neon

maar moet ik nog speciale ledjes kope. van een bepaald watage. je remlicht is namelijk bestwel vel

latuer