This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

21mm op DR70 Rpm

bobby_roks

Well-Known Member
hallo,

ik heb een vraagje. ik heb nu op mijn scooter(aerox) dr70rpm zitten. nu zie ik wel eens voor bij flitsen op internet dat er mensen zijn met 21mm op dr70rpm. is de 21 mm een aanrader?

setup:
dr70rpm
malossi delta clutch
polini speedcontrol vario
malossi kevlar v-snaar
doppler pen10 race krukas
17.5mm carb
laser x-pro uitlaat(maat van me heeft nog c16 liggen)

wat raden jullie aan?

alvast bedankt
groetjes

een 21mm zal meer vermogen geven uiteindelijk , maar een 17,5mm is imo wel gemakkelijker.

verder kan het gashandvat van aerox standaard geen 21mm aankunnen , dit past dus niet 1.2.3..

maar 21mm is geen killing voor de setup?
en wat moet ik doen omdat met het handvat "passend" te maken. zodat het handvat de 21mm wel aan kan?

ouders betalen benzine dus daar maak ik mij niet druk om.
maar wat moet ik met dat handvat doen? is namelijk de eerste keer dat ik daar iets over hoor..

Last edited:
oh ik dacht echt iets van 60 of 80 euro ofzo...
maar waar had jij die vna 11 euro dan vandaan?
maar is het niet mogelijk om gewoon de gaskabel kleinbeetje in de korte? ik heb namelijk al universele kabel erop zitten, met verstelbaar eindje eraan bij mn gashendel.
en die van die link, hoe werkt dat, ik heb aerox he. hoe zit dat met het erop zetten enzo?

Die ik heb komt van Twins af, tot nu toe ook nog niet tegen gekomen op internet.

Verder heb ik gewoon de originele gashendel weggepakt, schakelaarding iets opgeschoven en de snelgas hendel erlangs:

[ir]http://img709.imageshack.us/img709/3407/p1040409.jpg[/ir]

ja maar ik kan dus mijn schakelaarding neit opschuiven omdat ik nog een normaal stuur heb... dus dat gaat er echt lelijk uitzien... aangezien het handvat dan 5 cm buiten mn stuur zit ofzo...
mensen bedankt voor alles
ik weet genoeg

groeten