21mm doet ERG raar (krijgt vonk!!)

Status
Not open for further replies.

SuperDanny

Well-Known Member
roze top
21mm
c16
hebo vario
hebo koppeling
mst tuned membraam

naja heb dus 21mm erop gegooid ma rijd gewoon ERG slecht

trekt ergens iets van valse lucht

olie tuutje = afgedicht
vacuum = afgedicht

pakkingen @ cilinder 100% goed
had dus een probleem met me spruitstuk en membraam en shit maja heb dit opgelost met boutje en moer en vloeibare pakking, dit MOET dus goed dicht zitten

de scoot krijgt GEEN benzine toevoer van carb
als ik benzine @ bougiegat in spuit start ie wel ERG moeizaam
als die loopt loopt die egt SUPER slecht

en als ik gas geef en los laat blijft die gas geven, best veel (op deze setup maakt dat wel wat uit)

hij blijft dus gas geven, na tientalle secondes gaat ie "normaal" stationair lopen ma na paar seconden weer dik veel toeren net of er benzine extra wordt in gespoten

heb alles geprobeerd, membraam kleppen zijn gewoon goed
hij stotterd ook ERG veel als ie stationair loopt
carb is zgan
gasschuif is naar mijn ogen ook gewoon goed maja staat wel scheef (als ie uit de carb is), gasnaald gewoon goed gemonteerd etc

als die daarna uitvalt gaat ie met geen macht aan

ik dacht dus eerst miss zuigertje op maar deze is gewoon PERFECT in orde, extra gechecked

hij is nog nie goed afgesteld omdat et niet gaat

heb een geluidbestand ma dat is amr en alleen afspeelbaar met realplayer na mijn weten

danny_stelten@scootxtreme.nl dan geef ik je et geluid door als je da wilt horen
 
Advertisement - register to remove this

hmm sorry voor mis plaatsing :P

uhhm de keering @ vario is 100% zeker goed, die is me week terug uit geschoten, nieuwe gezet en die zit

ja dat zou eigenlijk wel logisch zijn @ ontsteking kant want heeft ook wel weinig compressie voor een 70

iemand anders nog?
 
bij mina moet er een soort plat ijzertje met een gaatje voor een bout door te doen tegen de keering van de onsteking zitten, heb je die ervoor geschroeft?
 
et probleem is dat ik tot 5 uur @ stage zit maja probeer 3 uur weg te gaan :P dus een uur of 4 zal wel "update" zijn probeer ik, moet ook nog naar huis enzo
 
4 uur later haha maja wat probleempjes met linkse schroefdraad enzo en da wist ik nie

maar tis dus opgelost :D:D

keering lag er idd uit

vervangen en alles doet et perfect :D

deze kan dus dicht en bedankt jongens :D
 
Ok beter, had ik het toch gelijk goed gezegd:W

Topic closen kan je zelf ook:
Edit bij 1e post en dan zie je (linksboven meen ik) dat slaan.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top