21 september Rotterdam

Caravon

Well-Known Member
Mensen Uit Rotterdam en directe omgeving, beter let je op. als het goed is houden ze op 21 september een grote controle, die hebben ze ieder jaar. ik weet het niet 100% zeker natuurlijk, maar wees voorberijd
 
Advertisement - register to remove this

Waar zijn al die tering wouten toch mee bezig, er sinds een maand alleen maar controles geweest
frown.gif
frown.gif
frown.gif
 
bedankt om het tezeggen ik zal extra opleten
en ik hoop niet dat ze weer me oppikken van school! echt fucking er is dat man!
staan ze je gewoon op tewachten op school! als je weg rijd ken je gelijk mee rijden :'((
 
Damn.. het was vandaag dus toch raak, Over de Erasmus brug stonden ze je op te wachten... Bij de omgeving kruisplein, en op nog enkele andere plaatsen voornamelijk Rotterdam zuid was je je lul vandaag !!!!!! damn gelukkig dat die van mij nu voor taxtie bij de dealer staat
 
Hé Tim Beter Let je een beetje Op je woorden !!!!!!! want dat soort taal pik ik niet ja... Wie denk je wel niet dat je bent joh ? Ik ben ook een Neger en dan ? wil soms beweren dat alleen negers scooters stelen ofzo ? Hé beter pas je op met je uitspraken, ik ben dan wel een rustige neger maar als je zoiets in mijn gezicht had gezegt, dan weet ik wel dat 1 van ons 2 niet lopend naar huis zou gaan !
 
Als jij je aangesproken voelde als RANSIGE neger is dat jouw probleem, maar sorry. Ik heb ook een "rustige" neger in me klas, harstikke aardige jongen, ik zeg niet dat alle neger kankerlijers zijn maar het zijn er wel veel! En dat is gewoon zo. Dat moet je toch met me eens zijn, ik zeg ook niet dat alle blanke goed zijn....
En als iemand tegen mij zegt: "JA EEN VUILE KANKER BLANKE HEEFT ME SCOOTER GESTOLEN!!!!!" Dan ga ik diegene toch ook niet in elkaar slaan omdat ie mijn 'ras' beledigd heeft????? Jullie moeten gewoon een beetje chill zijn en niet meteen gaan rellen


[This message has been edited by tIM (edited 22 September 2000).]
 
Ik hoop dat je kunt begrijpen dat het vertrouwen in de vooral donkere medemens behoorlijk omlaag wordt gehaald als je door 3 negers onder bedreiging van een pistool van je 3 maanden oude beta ark waar je net 3 jaar je de tering voor gespaard hebt wordt beroofd...
 
Het zal wel.... maar ls het 3 blanke jongens waren geweest, dat je dat er niet bij vermeld.. nu zijn het negers en dan vind je het wel belangrik om dat er bij te vermelden ! dus gewoon je bek houden klaar !
 
Ik had al verwacht dat je me geen zinnige reactie zou kunnen geven, maar oke, dat boeit niet.
Als het nederlanders/blanke waren geweest had ik misschien wel gezegd; het zijn dus niet alleen de negers die scooters jatten....
Waarom zou ik me bek moeten houden, ik probeer alleen iets recht te zetten, dit bedoel ik nou met 'chillen'....
 
Oke No spang maak je niet druk... hahahah Ik vind het eigenlijk niet eens erg, maar anyway ik wel als laatst nog zeggen, pas wel op waar e zulke dingen zegt, er zijn gekke negers op deze planeet
 
ik stond laatst te praten met mijn frienden
en toen zei een tegen mij van zullen we even een krat bier ophalen, ik zei ok dus ik rijd achter hem aan staan er 5 negers bij de winkel en toen zijn we naar binnen gegaan. toen kwamen we weer buiten, toen kon ik zien dat er iemand aan mijn scooter heeft gezeten.
en ik maak het slot los, mijn maat was al weg gereden. toen kwamen twee negers naar me toe, en die zei van mooie scoot heb je ik zei dankje. en toen kwam er nog eentje en die zei mag ik er een stukie op rijden en ik zei neeeeeee. en toen begon ie toch te schreewen en te doen. inmiddels was mijn maat al 5--6 min weg. en ze begonnen te dreigen alle 5 negers en ze hadden allemaal een mes. maar gelukkig kwammen 3 van mijn maten er aan en toen hielden ze op.
 
SF50: waar heb jij op school gezeten?

en Caravon: relax dewd, als jij (als blanke zijnde) door 3 negers van je scooter beroofd zou worden zou je ook van die uitspraken doen! En je kunt ook niet beweren dat al1 blanken scooters jatten, je kunt ook niet zeggen dat etnische minderheden niet meteen beginnen te zeiken bij het minste of geringste spoortje discriminatie (daar bedoel ik NIET iedereen mee maar een groot percentage). Je kunt ook niet tegenspreken dat nederlanders niet (heeeeeel misschien is een x) gaan zeggen dat ze gediscrimineerd worden, als ze gediscrimineerd worden (en ja ook nederlanders worden gediscrimineerd!) ook nederlanders worden door etnische minderheden helemaal verrot gescholden terwijl ze er geen zak van verstaan, das helemaal triest ga dan in iedergeval in het nederlands tekeer en niet in je moedertaal!!

So mijn mening.....
 
Back
Top