20 juni Berghem!

Robinho.!

Oude garde
oke wie heeft er zin in..?
na 2 wedstrijden ben ik er bij met een compleet nieuw ineengestoken blok en een flink meer vermogen..
Als het hier niet mee wil lukken kan ik maar beter stoppen haha..!!
Hoever zijn jullie..?

gr
 
Advertisement - register to remove this

staat een zip zonder blok in de schuur en het blok ligt compleet uit elkaar.

Berghem weer een frisse start en een nieuwe kans voor de R/T wel zijn laatste kans.

Is er zaterdag trainings mogelijkheid?
 
mijn scooter gaat eindelijk al een beetje de goeie kant op nieuwe voorkap radieur is weer in order nieuwe rotor erop ook wat aanpassingen heb er weer zin in!!!!!!
 
wat is dat nou ?

Ik moet mijn vriendin Zaterdagnacht van schiphol halen, en komende week werk ik 65 uur in 5 dagen vanwege een groot evenement @ Dekker. Heb dus ook geen tijd om de scoot op te bouwen. Maar kan heel misschien op de scoot van Pat rijden, hangt er alleen ook ff een beetje vanaf of ik de tijd heb om die nog voor berghem te fixen.
 
Ik moet mijn vriendin Zaterdagnacht van schiphol halen, en komende week werk ik 65 uur in 5 dagen vanwege een groot evenement @ Dekker. Heb dus ook geen tijd om de scoot op te bouwen. Maar kan heel misschien op de scoot van Pat rijden, hangt er alleen ook ff een beetje vanaf of ik de tijd heb om die nog voor berghem te fixen.

Neem de sub maar mij :) scheelt iedergeval weer voldoende tijd in halen en brengen :). Ofwel extra slaap, extra tijd voor de rest :p

Bekeuringen zijn wel voor jezelf :p

Btw wil jo ook wel halen hoor ;)
 
Neem de sub maar mij :) scheelt iedergeval weer voldoende tijd in halen en brengen :). Ofwel extra slaap, extra tijd voor de rest :p

Bekeuringen zijn wel voor jezelf :p

Btw wil jo ook wel halen hoor ;)

Haha...sub mee is best een idee ;)

@ Tim : Ik hoop het wel echt, als ik Berghem niet zou redden was ik van plan @ spa te rijden. Maar aangezien we dan een MTB-weekend hebben gepland gaat dat hem sowieso niet worden. Voor mezelf moet ik dus gewoon rijden in Berghem, maar of het gaat lukken zullen we zien!
 
Haha...sub mee is best een idee ;)

@ Tim : Ik hoop het wel echt, als ik Berghem niet zou redden was ik van plan @ spa te rijden. Maar aangezien we dan een MTB-weekend hebben gepland gaat dat hem sowieso niet worden. Voor mezelf moet ik dus gewoon rijden in Berghem, maar of het gaat lukken zullen we zien!

niet lullen maar sleutelen :D. Overigens ligt er nog meer werk klaar.
 
EN JA HOOR WE MOGEN TRAINEN!!!!!!!!!

Trainingsschema zaterdag 19 juni:

12.00 uur: Karts
12.30 uur: Bromfietsen
13.00 uur: Karts
13.30 uur: Bromfietsen
14.00 uur: Karts
14.30 uur: Bromfietsen
15.00 uur: Karts
15.30 uur: Bromfietsen
16.00 uur: Karts
16.30 uur: Bromfietsen
17.00 uur: Karts
17.30 uur: Bromfietsen
18.00 uur: Einde

Kosten bedragen: € 25,- PP
 
Back
Top