19mm op std spruitstuk?

BB-Tuning

beunhaas
Ik kan van iemand een Arreche 19mm carburateur kopen voor zeer weinig (15 euro met een zakje vol sproeiers). Hij beweert dat het op het standaard spruitstuk past. Dat past ook qua ophanging enzo, dat klopt.
Maar het std spruitstuk is toch maar 17,5mm ?????
Dus als ik daar dan mijn 19mm aan koppel, dan heb ik in feite maar een 17,5 ?

of hoe zit dat.....?
 
Advertisement - register to remove this

ja dat gaat gewoon passen hoor, std gaat idd tot 21mm...

het zal wel redelijk moeilijk erin gaan, maar dan kan je gewoon het spruitstuk ff in heet water leggen en dan druk je hem er zo in. ;)
 
Yess, kan :) Meestal gaat het er nog wel redelijk makkelijk in hoor..

Succes.. :p


/Edit, ik zie nu pas dat dit in Peugeot kan... De carburateur die jij gaat kopen zal waarschijnlijk gewoon voor een rubberen spruitstuk zijn.. SF heeft een andere inlaat tog? Waarmee de carb met 2 boutjes word bevestigd aan het spruitstuk?...

Dan kan het niet, en moet je eerst een ander spruitstuk halen (Doppler heeft zoiets :))

Volgens mij.. Bij een vriend van me met SF was het zo...
 
Originally posted by ricardo_sf
Dus als ik daar dan mijn 19mm aan koppel, dan heb ik in feite maar een 17,5 ?

of hoe zit dat.....?

Je zegt hetzelf al .. een ander spruitstuk is een optie..
Maar LXspeedfighterz en ik hadden ons orginele spruitstuk in het begin opgefreest tot die naadloos aansloot op de 21. Dan word de carb in het spruitstuk nog wel iets geknepen maar stukken minder dan onbewerkt

ciao arjan
 
Originally posted by ricardo_sf
Ik kan van iemand een Arreche 19mm carburateur kopen voor zeer weinig (15 euro met een zakje vol sproeiers). Hij beweert dat het op het standaard spruitstuk past. Dat past ook qua ophanging enzo, dat klopt.
Maar het std spruitstuk is toch maar 17,5mm ?????
Dus als ik daar dan mijn 19mm aan koppel, dan heb ik in feite maar een 17,5 ?

of hoe zit dat.....?

Stnd peugeot spruitstuk is zeer nauw, doorsnede van ongeveer 17,25 mm. Aan een 19 mm heb je dus niet egt veel :) .
Ander spruitstuk kopen is wel een optie, heb ik zelf ook. K heb een Top 24mm spruitstuk en een Dellortho 21 die eigenlijk voor mina scoots is :D
 
Back
Top