19mm op std cil.

milkyway

f15 cruiser.
hey,

ik had ff vraagje is een 19mm van DO geen overkill voor een std 50cctje??
en trekt ie dan veel sneller op en heeft ie dan een hogere top ipv een 17.5-je??

groetjes arjen.
 
Advertisement - register to remove this

Unknownscoot said:
Naja WTF!! :|

1: Jij bent geen Mod, jij komt mij dat niet zeggen....
2: Ik heb nog nooit gehoord dat ik mezelf gedraag als in een chatbox..
3: Ik zit hier sinds December elke dag en mijn warningpoints totaal staat op 3 omdat ik in meer als een half jaar 1 x een offtopic warning heb gehad...

Wss. staat me warningpoints gehalte straks wel hoger door JOU! Dit laat ik me niet zomaar zeggen door iemand die zich net heeft gevestigd op het forum... Niet dat ik hier lang zit ofzo maar toch.... Als een Moderator dit me duidelijk maakt begrijp ik het maar wat is er fout aan om op mensen hun reacties te gaan Quoten, Forum staat voor discussieren, logisch dat je niet van het onderwerp mag afwijken maar je mag wel discussieren over het onderwerp en ik reageer op andere mensen dus kom mij nou geen dingen vertellen hoe en wat het zit allemaal......

dit bedoel ik nou met chatbox :| als je wilt chatten voeg me maar toe @ msn
Kmag dan wel geen admin zijn maar mensen erop wijzen is geen probleem dacht ik zo ...
 
Je moet lezen Kerel... Ik zeg toch dat me warningpoints straks omhoog gaan door JOU! Jij zit fout, ik niet... Er is bekend hier dat mensen die geen Mod of Admin oid. zijn die er niet zijn om mensen op hun fouten te wijzen.. Als je moeite met me hebt dan meld je dat gewoon in U&A en ga je dat niet hier zeggen... Waar haal je trouwens de zin vandaan: het forum is geen chatbox laat dat nou EENS achterwege... Waar the fuck baseer je dit op... Ik praat weleens offtopic dat doet iedereen weleens neem ik aan maar het lijkt me niet dat IK erom bekend sta op dit forum omdat ik praat alsof ik in een chatbox zit..

1: Chatbox gebruikt Br33z4H taal, dat doe ik niet....
2: Chatbox gebruik weinig leestekens, ik probeer zo net mogelijk te replyen..

Dus dat gezeur over chatbox zal wel maar waar je het vandaan haalt weet ik niet, nutteloos blaten heeft geen zin... Doordat jij mensen op een probleem gaat wijzen, waar wss. alleen JIJ mee zit... komen er van dit soort nutteloze discussies die toch nergens naar leiden en het topic verneuken en ons waarschuwingen oplopen..
 
Tjah als ik jou was en nie van plan was om een 70 te halen zou ik voor de 17,5 mm gaan ... Ook al scheelt het niet veel qua benzine op lange afstand zal het toch wat meer zuipen.
En die 19 mm zal imo meer invloed hebben als je vanaf 70cc gaat werken.
Trouwens anders zet je toch je choke open ....
 
Back
Top