Unknownscoot said:Of niet, je hebt er later toch nog wat meer aan.... Die 1,5 mm voor hetzelfde geld... Ach... Pak een 19mm...
DJaex said:Niet iedereen neemt een 70
dan gooi je dr een 19 onder ach 2 mm dan maar rrn 21 ow das maar 1 mm verschil met een 22 22 en 24 is maar 2 mm verschil ga zo door tot de 32 dat slaat natuurlijk nergens op op je standaard cilinder ga lkkr met een 17,5 rijden je merkt zéér weinig tot geen verschil met een stnd cilUnknownscoot said:Of niet, je hebt er later toch nog wat meer aan.... Die 1,5 mm voor hetzelfde geld... Ach... Pak een 19mm...
Aerox-tuning said:dan gooi je dr een 19 onder ach 2 mm dan maar rrn 21 ow das maar 1 mm verschil met een 22 22 en 24 is maar 2 mm verschil ga zo door tot de 32 dat slaat natuurlijk nergens op op je standaard cilinder ga lkkr met een 17,5 rijden je merkt zéér weinig tot geen verschil met een stnd cil
tis gewoon zo kerelUnknownscoot said:Doe niet zo fucking mans... Je begrijpt wat ik bedoel... Ga de boel niet oplopen stoken....
Aerox-tuning said:tis gewoon zo kerel
Aerox-tuning said:ga zo door tot de 32
PiaPimp said:Nogmaals: het forum is geen chatbox, dus laat dat nou eens achterwege.