19mm op std cil.

milkyway

f15 cruiser.
hey,

ik had ff vraagje is een 19mm van DO geen overkill voor een std 50cctje??
en trekt ie dan veel sneller op en heeft ie dan een hogere top ipv een 17.5-je??

groetjes arjen.
 
Advertisement - register to remove this

ik heb nu 19mm op mijn scooter, en je merkt het verschil tussen 17.5 en 19 tich echt wel hoor..
Maar goed, ik zou zelf ook gaan voor de 19..


Greetz,
Gavin!
 
DJaex said:
Niet iedereen neemt een 70

Zeg dan niks.... een 19mm werkt ook gewoon perfect op een std. cilinder.. En met later verder willen kan ook een snellere uitlaat worden en andere overbrenging, dit werkt ook mooi met een 19mm... Of een snellere 50 cilinder... Dus 19mm op std. cilinder moet je gewoon doen...
 
Unknownscoot said:
Of niet, je hebt er later toch nog wat meer aan.... Die 1,5 mm voor hetzelfde geld... Ach... Pak een 19mm...
dan gooi je dr een 19 onder ach 2 mm dan maar rrn 21 ow das maar 1 mm verschil met een 22 22 en 24 is maar 2 mm verschil ga zo door tot de 32 dat slaat natuurlijk nergens op op je standaard cilinder ga lkkr met een 17,5 rijden je merkt zéér weinig tot geen verschil met een stnd cil
 
Aerox-tuning said:
dan gooi je dr een 19 onder ach 2 mm dan maar rrn 21 ow das maar 1 mm verschil met een 22 22 en 24 is maar 2 mm verschil ga zo door tot de 32 dat slaat natuurlijk nergens op op je standaard cilinder ga lkkr met een 17,5 rijden je merkt zéér weinig tot geen verschil met een stnd cil

Doe niet zo fucking mans... Je begrijpt wat ik bedoel... Ga de boel niet oplopen stoken....
 
Denk dat unknownscoot er ook wel het een en ander vanaf weet, en gozer, gebruik a.u.b. leestekens !

Ik denk trouwens wel dat je gewoon een 17.5 moet kopen, voor op je std. cilinder, als je missichien wat "bruter" wil gaan later kun je voor een 19mm kiezen...
 
Aerox-tuning said:
tis gewoon zo kerel

Nee het is helemaal niet zo... Als ik een 19 DO en een 17,5 DO op een std. cilinder zou moeten gooien zou ik voor de 19mm kiezen... De 19mm maakt weinig verschil itt de 17,5 en het verschil qua zuipen is ook nihil... Ik weet niet of jij het doet maar als je op iemand zijn vraag antwoord geef dan geef je niet alleen het beste en het snelst maar je let ook op prijs/kwaliteit... Omdat het verschil in prijs van de 17,5 en 19 ook nihil is waarom dan besparen op een paar euroos want zoals jij al zei: Je merkt zeer weinig verschil op de std. cilinder, dus wel wat... Dus waarom voor bijna hetzelfde geld geen 19 kopen? Het verschil kan later nml. wel merkbaar wezen op een snellere setup... Ook het afstellen van de gewone DO 19mm is een simpel klusje (en ja: ook op de std cilinder) dus nogmaals mijn vraag:

Waarom voor (bijna) hetzelfde geld geen 19mm kopen?
 
Unkownscoot: laat het maar hangen, die gozer is zelf toch zo naab als wat denk ik. Nogmaals: het forum is geen chatbox, dus laat dat nou eens achterwege.

Topicstarter: zoals Unkownscoot nu al tig keer duidelijk heeft gemaakt, het prijs/prestatie verschil is klein tussen 17,5mm en 19mm. Dus bezuinigen op een 19 mm is ook totale onzin..
 
PiaPimp said:
Nogmaals: het forum is geen chatbox, dus laat dat nou eens achterwege.

Naja WTF!! :|

1: Jij bent geen Mod, jij komt mij dat niet zeggen....
2: Ik heb nog nooit gehoord dat ik mezelf gedraag als in een chatbox..
3: Ik zit hier sinds December elke dag en mijn warningpoints totaal staat op 3 omdat ik in meer als een half jaar 1 x een offtopic warning heb gehad...

Wss. staat me warningpoints gehalte straks wel hoger door JOU! Dit laat ik me niet zomaar zeggen door iemand die zich net heeft gevestigd op het forum... Niet dat ik hier lang zit ofzo maar toch.... Als een Moderator dit me duidelijk maakt begrijp ik het maar wat is er fout aan om op mensen hun reacties te gaan Quoten, Forum staat voor discussieren, logisch dat je niet van het onderwerp mag afwijken maar je mag wel discussieren over het onderwerp en ik reageer op andere mensen dus kom mij nou geen dingen vertellen hoe en wat het zit allemaal......
 
Back
Top