Aangeboden 19inch BB LeMans & 18inch Chroome Velgen (Golf 4) 5x100

Status
Not open for further replies.

#Maik

Full Carbon Zips
Ik heb deze chroome velgen tekoop!
het gaat hier om 18 inch chroome velgen, deze set velgen zat bij mij golf toen ik hem kocht, maar ik heb zelf 19 inch bbs velgen eronder zitten, die ook de verkoop in gaan en daarvoor andere in de plaats gaan komen.

vandaar dat deze verkocht worden.

De velgen zien er nog echt super netjes uit!!
banden zijn ook nog in zeer goede staat, merk was volgens mij phirelli of michelen, bij echte intresse kan ik wel even nakijken op de werkplaats wat er precies onder zit.
maar deze banden kan je zeker nog jaar tot 2 jaar meer vooruit.

Ik hou de prijs op bieden!. ik neem aan dat je zelf wel snapt wat zoiets kost. kom met een mooi bod en de velgen zijn van jou

velgen1.jpg






19 inch BBS Le Mans


Ik heb hier een 19inch BBS lemans velgenset tekoop
de velgen worden geleverd met de banden erop, deze zijn van het merk vredestein.

Velgen zijn Verder gewoon prima, alleen 1 achtervelg heeft een deuk(je). deze bevind zich in de rechter achtervelg.

Ik heb er zelf altijd zo mee rond gereden omdat ik er zelf geen last van heb, en je het amper ziet, alleen als het precies aan de bovenkant zit, kan je zien dat hij aanwezig is
maar misschien vind u het storend. (dan kan je hem altijd weer 100% recht laten maken, kosten daarvan zijn 85 euro)

Banden die eronder zitten zijn van vredestein.
deze zijn nog gewoon in goede staat!

Velgen zijn bij aankoop in de blanke lak gezet, en zien er nog gewoon goed en netjes uit

Mijn vraagprijs is 1350 euro.

Als u een ander mooi bod heeft kan je mij gerust een pm sturen. en zal ik kijken of ik daar mee accoord wil gaan.




02082008316.jpg

P1180003.jpg

P1180008.jpg

13072008273.jpg




Mvg. Maikel
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top