zippito pepito
Member
Ik had laatst een carburateur issue, nu heeft die jopie van de scooterzaak me een 16mm erop gezet terwijl het origineel 18mm is. Ding rijdt nu nog maar 50 km/h terwijl hij 75 reed toen ik hem bracht.
Lijkt me dat je met mijn setup eerder GROTER moet gaan in carb dan kleiner. Nu wil ik die 16mm dus weer eraf pleuren en een fatsoenlijke maat erop zetten.
Ik zie dat het voor dit type scooter 18.5mm en 24mm heeft in de webshops (los van het origineel die 6x zo duur is en ik niet ga kopen).
18.5mm is bijna hetzelfde als origineel. 24mm lijkt me aan de grote kant, maar ik ben niet thuis in wat compatibel is, vandaar jullie hulp gevraagd.
Mijn vraag is dus: 18.5mm of 24mm voor mijn setup?
80 cc DR cilinder
naraku variokit
naraku nokkenas
Ducati onbegrensde CDI
malossi secundaire vertanding
malossi witte drukveer
originele uitlaat
originele luchtfilter
rest ook origineel.
En dan bonuspunten voor de echte kenners: Welke sproeiermaat en rollen zou ik nodig hebben om hem zo goed mogelijk af te stellen?
Thanks!
Lijkt me dat je met mijn setup eerder GROTER moet gaan in carb dan kleiner. Nu wil ik die 16mm dus weer eraf pleuren en een fatsoenlijke maat erop zetten.
Ik zie dat het voor dit type scooter 18.5mm en 24mm heeft in de webshops (los van het origineel die 6x zo duur is en ik niet ga kopen).
18.5mm is bijna hetzelfde als origineel. 24mm lijkt me aan de grote kant, maar ik ben niet thuis in wat compatibel is, vandaar jullie hulp gevraagd.
Mijn vraag is dus: 18.5mm of 24mm voor mijn setup?
80 cc DR cilinder
naraku variokit
naraku nokkenas
Ducati onbegrensde CDI
malossi secundaire vertanding
malossi witte drukveer
originele uitlaat
originele luchtfilter
rest ook origineel.
En dan bonuspunten voor de echte kenners: Welke sproeiermaat en rollen zou ik nodig hebben om hem zo goed mogelijk af te stellen?
Thanks!