Peugeot verticaal 17,5mm carburateur

Jordentabor

New Member
Goedendag iedereen, ik kon zo geen recente post vinden over dit onderwerp. En aangezien er wel wat meer onderdelen te koop zijn als 12 jaar geleden open ik even een nieuwe discussie hierover.

Ik heb een peugeot speedfight 2 verticaal, momenteel ligt het blok in losse stukken omdat ik hem weer opnieuw ga opbouwen.
Dit word sowieso gemonteerd:
-70cc parma kit
-Malossi krukas
-Doppler s3r uitlaat


Om het plaatje compleet te maken wil ik eigenlijk een 17,5mm carb erop om zo de beste prestaties eruit te halen. Hoe krijg ik dit voor elkaar aangezien er geen dellorto 17,5mm voor peugeot te vinden is. En is een mezoly 17,5mm het waard op een peugeot? Of raden jullie mij aan gewoon de standaard carb erop te houden aangezien je die sowieso wel afgesteld krijgt.
 
Advertisement - register to remove this

Geen enkele 17,5mm is het waard op peugeot vertikaal.. (behalve dan op 100CC omdat het daar de standaard is.

Imitatie carbs zou ik nooit kopen.. Ze zullen nooit zo zuiver af te stellen zijn als het echte spul.

Standaard carb met die 70cc parma kit gaat het hem niet worden.

Je kan een 19mm carb proberen.. Alleen geen idee of je er een succes mee behaald.. Of het in een catastrofe beland..

Malossi krukas is over priced en overkill voor je setup. Elke goedkopere krukas rond de 80 / 90 euro voldoet ook al.

Alleen probleem is carter druk.. Met de standaard krukas heeft het al genoeg carterdruk.. Met volle wangen as word het eigenlijk iets to much..
 
Geen enkele 17,5mm is het waard op peugeot vertikaal.. (behalve dan op 100CC omdat het daar de standaard is.

Imitatie carbs zou ik nooit kopen.. Ze zullen nooit zo zuiver af te stellen zijn als het echte spul.

Standaard carb met die 70cc parma kit gaat het hem niet worden.

Je kan een 19mm carb proberen.. Alleen geen idee of je er een succes mee behaald.. Of het in een catastrofe beland..

Malossi krukas is over priced en overkill voor je setup. Elke goedkopere krukas rond de 80 / 90 euro voldoet ook al.

Alleen probleem is carter druk.. Met de standaard krukas heeft het al genoeg carterdruk.. Met volle wangen as word het eigenlijk iets to much..


Oke ga ik gewoon een 19mm proberen, die malossi krukas heeft geen volle wangen. Geen idee welke jij in gedachten hebt maar die ik wil kopen iig niet.
 
Back
Top