DirtyFrog
Member
Hallo, ik ben bezig met een Hexagon 150cc blok, en heb alle lagers bij de vertanding vervangen, echter heb ik geen idee waar welke ringen moeten. Toen ik deze demonteerde vlogen alle ringen overal naartoe. Ik heb 3 platte ringen en een ring met een soort van huls. Ik heb op videos gezien dat meer mensen 3 platte ringen hebben maar niemand heeft zo’n bolle ring. Nu had ik alles liggen op een manier die perfect leek te zijn, echter toen ik alles in elkaar zette bleek het niet zo te zijn, niks draaide rond en toen ik hem losmaakte was de bolle ring plat…..Toen in elkaar gezet zonder die ring, alles draait lekker geen gekke geluiden maar wel speling op die as waar je wiel op zit (in en uit speling) Kan het zo laten kwaad? Of Iemand een idee hoe deze
ring heet en waar ik die nieuw kan halen, of hoe de ringen wel moeten zitten? Ik hoop enorm dat jullie mij kunnen helpen. Ik zal wat foto’s bijvoegen. Alvast bedankt!! alle tips zijn welkom!!
ring heet en waar ik die nieuw kan halen, of hoe de ringen wel moeten zitten? Ik hoop enorm dat jullie mij kunnen helpen. Ik zal wat foto’s bijvoegen. Alvast bedankt!! alle tips zijn welkom!!
iCloud Photos - Apple iCloud
View, organize, and share photos and videos with iCloud Photos on the web. Changes will sync across your devices with iCloud.
share.icloud.com