This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

120 km/h @ Waddinxveen

Dit vin ik nou echt van de gekken.
Als die jongen op zijn gaffel was gegaan, dan had je hem over een lengte van 20 meter bij elkaar kunnen gaan zoeken.

Originally posted by mssh
Dit vin ik nou echt van de gekken.
Als die jongen op zijn gaffel was gegaan, dan had je hem over een lengte van 20 meter bij elkaar kunnen gaan zoeken.

50 meter bloedspoor

Originally posted by Johan
1 ding moet gezegt worden, hij hield zich wel keurig aan de daar geldende maximum snelheid !!
in tegenstelling tot wat jij deed?

Op zich wel leuke actie Denk dat iedereen wel es op de snelweg wil vlammen, ik heb ooit ook gedaan..... (weliswaar mt helm )

ik vind het ook wel een koele actie jha en ach zonder helm moet tog af en toe kunnen @ snelweg 8P

dat zal toch ook wel hetgene zijn dat gebeurd is

Verder rekend de smeris altijd nog een aantal km's p/u minder als ze achter je rijden (correctiesnelheid) dus we kunnen stellen dat het niet om 1 of ander prutsscootertje gaat

2 vrienden van mij gingen ook een keer mer de brommer over de snelweg. De 1 op een derbi gpr (zo'n sckakelding) en de andere op een riegu ( weet niet precies hoe je het schrijft maar ook zo'n scakel geval) De derbi haalde op top maar 100 en die andere maar 75 a80. Echt gevaarlijk man. Ik en nog een andere vriend zaten erachter met da auto en we lagen helemaal in een scheur omdat ze zo zacht gingen.

Ze zijn niet gepakt maar werden vlak na ze van de snelweg afwaren klem gereden door 2 politie busjes en 2 auto's. ZE gingen proberen weg te rijden maar ze stonden op een parkeerplaats waar maar 1 uitgang was. Dus ze kregen een boete voor zonder licht rijden op de parkeerplaats.
Valt nog mee.

Originally posted by Arne
Kap nou es met je "zonder helm kan best" lobby!!

Uhm? ow.K

Ik had het meer over het geheel van acties, op de snelweg, met je scooter, 120 km/h, geen helm.

Ik ben echt niet pro geen-helm als je dat denkt. Draag hem zelf altijd.

Als mensen er zelf voor kiezen om zonder te gaan rijden, daar zal ik echt niet wakker van liggen. Eigen keuze. Als mensen geen autogordel dragen, komen de mensen ook niet zo fel uit de hoek.

Maar goed, ik lobby niet voor geen helm oid. Maar daarom heeft die gast nog wel ballen.

OK dan begreep ik je verkeerd.

Trouwens ballen...in de krant stond dat ie ook nog es dronken was