12 standen toerenbegrenzer op appie sr...

RmSensE

Ownbeer
Aha.. thx dude!
Ik zal eens ff kijken
wink.gif


------------------
Aprilia SR50 LC.. DR 70cc Cilinder, Polini 25mm Spruitstuk, Dell'Orto 21mm Carburateur, Malossi Filteremelentje, Malossi Fly Clutch & Tecnigas Next == 95 digi
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Joor:
Simpel.

Er zitten twee draden aan. De en gaat via een schakelaak naar je frame (massa). De andere naar de pick-up draad van de ontsteking (bij Piaggio is dit rood, bij minarelli volgens mij wit-rood).


Ik zou het schakelaartje tussen de pick up en de begrenser zetten, just to be sure....
 
Originally posted by Jeroen L:
Dat zou alleen storing kunnen voorkomen door te lange draad, maar dat valt wel mee bij de frequentie van je pickup.

Das waar
smile.gif
14 khz is idd nog lang geen hoog frequent signaal, maar je weet het nooit 1--% zeker
 
Jowz.. ik heb nu al een tijdje zo'n 12 standen begrenzertje.. maar ik heb em nog steeds niet goed aangesloten.. en die handleiding is ook niets.. in het duits enzo... weet iemand hoe dit precies moet op een aprilia sr..

thx

------------------
Aprilia SR50 LC.. DR 70cc Cilinder, Polini 25mm Spruitstuk, Dell'Orto 21mm Carburateur, Malossi Filteremelentje, Malossi Fly Clutch & Tecnigas Next == 95 digi
 
Simpel.

Er zitten twee draden aan. De en gaat via een schakelaak naar je frame (massa). De andere naar de pick-up draad van de ontsteking (bij Piaggio is dit rood, bij minarelli volgens mij wit-rood).
 
Back
Top