This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

12-13 april IDSM-Stage6 Cup (de) @ Spa-Francorchamps

Ik zal maar antwoord geven...gaapert ralfs moest z'n nieuwe lens testen dus ik verwijt m niets :+

Vincent kon aardig meekomen. Hij had zich in de s6 racing klasse ingeschreven. Helaas reden de andere NL'ers in een andere klasse. Zaterdag was hij (net als jij pronk) na wat rustige rondjes op nieuwe bandjes gelijk in het eerste "snelle" rondje onderuit geschoven. Gelukkig niet veel schade. Dacht dat hij na zaterdag op p8 stond ongeveerd.

De zondag was nat maar hij reed erg lekker. Eerste race was hij 6e geworden meen ik en de tweede race was hij van p8 naar p3 gereden maar toen ging die weer liggen. Uiteindelijk in race 2 4e geworden. Al met al niet slecht voor de eerste keer na 5 jaar ofzo

Verder was er veel snelheidsverschil maar ik meen dat ze in Duitsland met een 24mm mogen rijden? Dat weet ik iig niet zeker, anders moet er heeeel hard gesleuteld worden

Volgens mij werder Fred en Jens op Emmen 2006 gewoon gesmoked hoor ookal hadden ze een 24mm carb. Dus...sleutelen Erik!

Zit wat in...naja, het was mijn scooter niet dus ik hoop maar dat die van mij harder loopt. Deze week maar even naast elkaar zetten in de polder. Toch nog de polderknal-actie doen 8)