Als je dan als reden geeft dat je je dan kan verheugen op je pauze (of wat was het? geen zin om terug te bladeren :*), vind ik het echt zulke BS.
Ehm de regering is gekozen door het volk, en die beslissen nou eenmaal dingen. Zo werkt dat als leiders van een land, dan moet je beslissingen nemen.
edit:
enige plaatje wat ik als antwoord op je eerste opmerking heb:
Je reactie getuigt van onoplettendheid. Ik ben zelf namelijk een niet roker zoals ik al vermeld heb. Dus waar je opmerking over pauze op slaat richting mij...... Het was Sinister die dat poste....
Erg naief om te zeggen dat een regering beslissingen MOET nemen. Daar steekt heel wat meer achter. Maargoed dat is voor jouw niet interessant.
En je plaatje geeft mijn vraag alleen maar meer draagkracht
Hoe oud ben jij? 16 zoals in je profiel staat? Je bent net oud genoeg om legaal een pakje sigaretten te kopen, niet oud genoeg om te mogen stemmen, nog lang niet oud genoeg om bij de meeste horeca gelegenheden binnen te mogen en bovendien mis je een hoop levenservaring. Wat denk je dat bovenstaande de waarde van jouw mening doet?bijzondere hoeveelheid onzin
Kvind trouwens dat het redelijk werkt met aparte rookruimtes, mits die goed afgesloten/afgezonderd zijn van het volk wat niet rookt.
Als je wil roken kan je dat doen, maar niet waar niet-rokers bij zijn.
Mee eens, koffie, roken. Wat een irritant gedrag. Ff bakkie doen, ff peukie doen. Flikker op man, ga eens werken!
(weet niet of het al gezegt is, heb niet het hele topic gelezen)
Ben in Engeland en in Italie geweest, daar staat iedereen buiten te roken. Je merkt een hele verschuiving van de mensen die roken naar buiten gaan en een paar die niet roken.
Wil nog even tenslotte opmerken dat iedereen zo zeurt over dat de overheid zich met echte zaken moet gaan bezighouden ed. Dit is een Europese regel en de betreffende lidstaten zijn verplicht om de regels door te voeren.
Een kroeg met een goede afzuiging scheelt een hoop hoor. Ken er genoeg waar je inderdaad na een halfuur compleet naar de rook ruikt, maar een ander heeft een mega afzuiging hangen. Rook je zelf ook binnen en na een uur of 3 stink je nog steeds niet. Vindt het zelf ook niet prettig om te ruiken, maar het is niet anders