zondag 13 april,purmerend,DILA wagenweg

swoppie

Well-Known Member
zondag de 13de bij dila purmerend aan de wagenweg vlak bij het stadje is er weer een open dag.
nodig zo veel mogelijk blazers uit zodat er weer genoeg sprints en races zullen zijn als vorig jaar.

geeft dit bericht aan iedereen door in noord holland
ps.op de dag zelf kan je ook shakellessen krijgen!
 
Advertisement - register to remove this

Wat er vergeten word van vorig jaar ,is dat het eigenlijk een open dag was voor oldtimers o.a. Zundapp,kreidler,batavus .
Dus er was geen scooter-meeting gepland .

Dus er was een hoop opkomst,maar er was niet veel voor scooters georganiseerd.Het was dat de race Zip`s van Dila er waren zodat er nog wat te zien was en hun Beta Ark was er ook.

Dus iedereen ,ik ook d8 dat er een vette meeting zou komen wat dus niet zo was.Waar Dila nixz aan kan doen,ik heb het laatst weer gevraagd en ze zeiden dat het dus weer de jaarlijkse oldtimer tocht werd gereden en dat Dila open is maar geen verdere scooter-activiteiten komen.

Vorig jaar was het nog wel grappig toen die Zip`s een paar rondjes reden maar was niet echt als "show" bedoelt.

Ik ga wel ff kijken want je weet nooit ,want Dirk zei tegen ons dat zijn Zip`s waarschijnlijk wel gingen rijden8) ;)

Hoop dat er nu wat onduidelijkheid weg is 0? ;)
 
Last edited by a moderator:
Ik weet nog niet hoe ik ga iig met de OSC crew 8)

BTW ,die sfera was van 1 van de monteurs, en de 2 race zip`s van Dila waren er en reden op het "begin" alleen.

En die Zip`s reden wel ,zelf gezien :)

Net Dila ff gebeld en het is dus de oldtimer-show.
MAAR : Als Dirk een gekke :+ bui heb dan gaan de zip`s wel rijden.

Dus nogmaals ,verwacht geen spetterende meeting .
 
Last edited by a moderator:
En Marjon zei ook van dila. Dat er een uitgebreide uitleg was voor schakels en dan mocht je ook rondjes rijden op een schakelbrommer.
maar ja ik ben er denk ik ook. weet nog niet of ik wel met me scoot ga maar ik zie dan wel.
 
Vorig jaar was r idd weinig an (of je moet van die ouwe krengen houde)
Wat wel leuk was waren zie zippies en die moooooie ark (die na het afrijden van de wagenweg stilviel en terug geduwd moest worde :D)
Ik denk dat ik ook wel ff langskom samen met een paar mensen (zijn geen boeiende scoots ma oke)
 
kanslose dag dus weer. Blijf lekker weg met die scooters en laat de mensen gewoon hun old timer meeting houden.

Hoe zou jij t vinden als je scootermeeting wordt 'verziekt' door een groep gasten op Maxies?
 
Dit komt dus idd over als een open dag maar verder geen meeting.....

Ik denk dat je voor een meeting het daar niet hoeft te zoeken zondag.

Ik begrijp niet dat mensen het een meeting noemen als het heel wat anders is, zo komen heel wat mensne voor niks enzo..
 
Als het idd net als vorig jaar was zijn er een paar gasten op scooters die ff een beetje gaan sprinten en dat dila open is.
Maar tis toch ook wel leuk om ff die zippies aan het rijden te zien...
 
Het is dus vooral om de "oldtimers" te doen ,die dan een ronde maken in Purmerend.
Maar aangezien Dila open is en er een aantal aanbiedingen komen verwachtten ze vrij veel opkomst,ook van scooters.

De Zips komen wel,maar blijven bijna zeker stil staan omdat er nog nixz an gedaan is ,ze zijn dus nog precies zo als in de laatste race.

Mja, als de oldtimers hun tour-ritje gaan maken,kunnen er miss wat sprints getrokken worden (?) :p
 
Jaaah, ikke!!! :p

Maarjah is geen drol aan tegen jouw! :p
Ik ga ook maar ffies kijken wat v oor aanbiedingen ze hebben en mss voor de zippies kieken en de Beta afcurzz...
 
eej fukko, anders gooi ik snel ff me andere cil dronder... wie het laatst lacht...

Vraag anders gell strax ook wel ff, alleen dan maggie bij jouw 8erop :)

En mss komt mies ook wel?
 
Back
Top