zip sp2000

speedpower

Well-Known Member
ik heb een zip sp2000 gezien
met zoon zip h2o voorkap.
maar hij heeft een normale voor vork
dus niet zoon een arms mono poot waar je een veer in zet.

ik wil hem gebruiken voor stage 6 cup!
kan ik er zoon mono arm in zeten?
of gaat dat gewoon niet passen?

en is hij bruikbaar van wegen andere reden?
of moet ik gewoon een sp98 of zip h2o kopen?
 
Advertisement - register to remove this

daar kan een mono voorvork in en met een LC blok en voorkap geschikt voor de Stage6 Cup

PS: plaatje is een viertakt scooter
 
ja plaatje is van google.
het belangrijkste vind ik of hij licht genoeg is
en of die mono vork er in kan zo dat ik race vering kan monteren.

maar nog een vraagje
rs24 en rs24/10 is dat een groot verschil?
400 euro of 1000 euro voor en achter is nog al een groot verschil ik heb geen sponsor en zal niet weten hoe ik er aan moet komen ook...
ik ben nog student dus verdien niets
 
licht genoeg?

je scooter is altijd te licht zelfs met mono vork ... je zal er altijd lood bij moeten plakken om op het legale gewicht te komen op de race met een zip sp 98/2000

rs24 is voor een beginner ruim voldoende ... vraag is idd eerder gesteld
 
mijn laatste probleem is dat ik wel is op sprintscooter heb gereden en runner 180cc enz maar nooit een zip met de wegliging van een racer.... ben bang dat ik het of niet leuk vind of niet goed kan omdat je behoorlijk plat moet gaan enz... is beetje jammer dat je eerst 4000 euro er in moet steken voor je kan testen wat je echt wil
 
ja bij sobw sbo stage 6 cup endurance
heb wel is met gerret hol gepraat over stage 6 cup
lijkt me wel heel leuk.
als er weer training is in adam hoop ik te gaan kijken... maar ja je hoord niet altijd dat er traing is.
 
.. maar als je twijfelt of je hebt vragen etc.
Kom dan gewoon naar de trainingen kijken op woensdagavond 5 maart en 19 maart vanaf 17u00 op het Midland Circuit Lelystad :)
 
licht genoeg?

je scooter is altijd te licht zelfs met mono vork ... je zal er altijd lood bij moeten plakken om op het legale gewicht te komen op de race met een zip sp 98/2000

rs24 is voor een beginner ruim voldoende ... vraag is idd eerder gesteld

heb er zelfs nog nooit bij stil gestaan hoe zwaar ik meost zijn en was altijd in orde...
 
Dan zou ik je afraden om te gaan racen. Het is natuurlijk wel erg tof, maar ik denk dat geld een belangrijke rol speelt. Ga eerst is op zoek naar sponsors, en dan verder kijken zou ik zeggen
 
ja dat hebben meer mensen gezegt...
maar hoe zoekje een sponsor? en krijgje hem zo ver geld er in te steken?
ik heb geen NAAM zo als andere tuners of zo....
kan moeilijk heel de stad aflopen en overal 30min verhaal doen omdat ze het niet kennen... en nee geen intresen horen
 
Back
Top