Zip SP Vordert langzaam.

Status
Not open for further replies.
Originally posted by necronomicon

oftewel: OFFTOPIC

Jorick heeft zelf ook een mond, en anders laat m dit met iets anders oplossen .. Jullie hebben er nix mee te maken...

PUNT

Jij als n00b hebt er helemaal geen kanker mee te maken dus houd je bek...Jorick heeft geprobeerd dit op te lossen, lukte hem niet, en toen heeft hij de hulp van de moderators, d.w.z. de forumLEIDING ingeroepen..

Ik ben eigenlijk lomp dat ik hier nog op inga btw.
 
Originally posted by Arne


Jij als n00b hebt er helemaal geen kanker mee te maken dus houd je bek...Jorick heeft geprobeerd dit op te lossen, lukte hem niet, en toen heeft hij de hulp van de moderators, d.w.z. de forumLEIDING ingeroepen..

Ik ben eigenlijk lomp dat ik hier nog op inga btw.

Alleen zo jammer dat Jorick dubbel spel speelt...
 
Wat een gezwam zeg, laat hun dat lekker ff uitvechten, hier gaat het over deze zip en die staat in TUNING ALGEMEEN, verhuis deze thread anders ff lekker naar GENERAL CHAT OFZO zit hier niet echt op te wachten in een TUNING SECTIE. Wil een van de moderators deze verkassen a.u.b.

Er zijn gelukkig nog wel mensen die verder willen gaan over de zip maar die worden iedere keer weer overruled door het GTST verhaal wat er speelt.
 
Ik word het nu toch wel een beetje zat zeg. Als je deze topic echt zo kut vind zet hem dan op ignore....en zeur niet om een slotje.

Als er gewoon een keer open kaart gespeeld wordt dan is het gezeik vanzelf over!
 
Originally posted by Wille


Heeft een vlinderklep een (neg of pos?) effect tov een carb met een schuif zoals een ibea?

Hier verschillen de meningen over. Mijn mening is dat een vlinderklep de luchtstroom hinderd in zijn doorgang. Het haalt de kolkende beweging uit de lucht. Mja hier zijn de meningen over verdeelt.
 
Ik check nu dit topic pas.
Ik heb geen zin (en geen recht) om me in deze belachelijke discussie te gaan storten, dus ik zal me daarover ook niet uitlaten.
Wel vind ik dat sommige zich een beetje te erg als koning gedragen.
Maar als dit openbaar word uitgestald, kan je dit verwachten, of er nou wel of niet is gezegt dat de rest zich er niet mee moet gaan bemoeien.
Dan begin je er ook gewoon helemaal niet over.

Vergeet niet: Actie ---> Reactie)
 
En nu mag ik eens reageren haha.... Ik moet zeggen dat ik het wel degelijk iets vind waar de Forum members mee te maken hebben omdat hun dan behoed kunnen worden voor hetzelfde dat kan overkomen als ze zaken doen met xerio.... dit zou in use en abuse moeten staan naar mijn mening en niet hier... maar vind het niet gek en juist goed dat er een soort sociale controle is .. dit zou juist gestimuleerd moeten worden dan gebeuren er een stuk minder van dit soort dingen.....

En inderdaad als je dit onder moderator en desbetreffende persoon wilt houden doe het dan met pm of zo... en Arne .. watch your language....:p
 
Originally posted by Ridderruud
En nu mag ik eens reageren haha.... Ik moet zeggen dat ik het wel degelijk iets vind waar de Forum members mee te maken hebben omdat hun dan behoed kunnen worden voor hetzelfde dat kan overkomen als ze zaken doen met xerio.... dit zou in use en abuse moeten staan naar mijn mening en niet hier... maar vind het niet gek en juist goed dat er een soort sociale controle is .. dit zou juist gestimuleerd moeten worden dan gebeuren er een stuk minder van dit soort dingen.....

En inderdaad als je dit onder moderator en desbetreffende persoon wilt houden doe het dan met pm of zo... en Arne .. watch your language....:p

Ben ik blij dat ik verder nooit *zaken* doe...
 
Originally posted by Ridderruud
En nu mag ik eens reageren haha.... Ik moet zeggen dat ik het wel degelijk iets vind waar de Forum members mee te maken hebben omdat hun dan behoed kunnen worden voor hetzelfde dat kan overkomen als ze zaken doen met xerio.... dit zou in use en abuse moeten staan naar mijn mening en niet hier... maar vind het niet gek en juist goed dat er een soort sociale controle is .. dit zou juist gestimuleerd moeten worden dan gebeuren er een stuk minder van dit soort dingen.....

En inderdaad als je dit onder moderator en desbetreffende persoon wilt houden doe het dan met pm of zo... en Arne .. watch your language....:p

100% amen... Arne zal wel lam geweest zijn :)
 
Toch wel aan dat lam zijn hoop ik 8P

Ontopic:

Ziet r netjes uit t zipje!
Onderdelen zien r goed onderhouden uit...brandschoon zo te zien :)

Keep it up !
 
Ik doe ff net als de rest, ik ga mijn mening geven terwijl ik maar 1 kant van het verhaal hoor, en omdat mijn vriendje het niet alleen op kan lossen omdat ie te weak is, help ik hem even.


Xerion is een dikke oplichter, want Jorick zegt dat. Bovendien heeft ie die Zip gejat, want dat zegt Jorick ook. Ik wil ook nog ff kwijt dat je niet betrouwbaar bent, omdat alle 'objectieve' mods dat zeggen.

(Ws. staat dit er 1 minuut, omdat bepaalde m8hebbers hier niet tegen kritiek kunnen).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top