Zip injectie start moeilijk

Dylanhhw

New Member
Beste lezer

Ik heb een piaggio zip IGET
Heb deze 2e hands gekocht
Heb er eigelijk gelijk een andere uitlaat onder gedaan (Jm tuning uitlaat) en op dat moment kreeg ik veel start problemen
Dus hij de uitlaat weer veranderd naar de normalen
En er veranderde eigelijk niks
Uitleg
Ik doen mijn constant aan
Ik hoor de brandstofpomp niet aan gaan
Ik doe mijn contact uit
Ik schud met te scooter
doe het constant weer aan
Dan start de scooter wel
Iemand een idee wat dit kan zijn

Alvast heel erg bedankt !
Vriendelijke groet
Dylan
 
Advertisement - register to remove this

Zit de connector van de ECU er ook goed ingeklikt en zijn de contactvingers van de connectoren schoon?

Maar zoals @trabiarie hierboven al poste, ik hoor vaker dat deze pompjes het begeven.
Maar eerst meten voordat je voor noppes de pomp vervangt!
 
Zit de connector van de ECU er ook goed ingeklikt en zijn de contactvingers van de connectoren schoon?

Maar zoals @trabiarie hierboven al poste, ik hoor vaker dat deze pompjes het begeven.
Maar eerst meten voordat je voor noppes de pomp vervangt!
Dat vind ik apart want heb de pomp denk ik 2 maanden geleden vervangen want deze is al eens defect geweest
 
Misschien was die oude pomp ook niet kapot maar het begin van het probleem waar je nu mee zit!

Zomaar iets aannemen en vervangen, zonder een fatsoenlijke analyse, kan je dus veel geld kosten zonder dat het iets oplost.

Maar ook een nieuwe pomp kan falen, meten is dus weten.

En nogmaals kijk eens naar de ECU connector en de connector bij de brandstofpomp of deze ingeklikt zitten en de contactvingers schoon zijn.
 
Dat vind ik apart want heb de pomp denk ik 2 maanden geleden vervangen want deze is al eens defect geweest
Als je eens wist met hoeveel nieuwe dingen ik al terug geweest ben , ik neem aan dat je er nog garantie op hebt , als hij pas 2 maanden oud is , dan mag hij het toch wel wat langer volhouden . Voorop gesteld dat hij het nu weer heeft begeven.
 
Back
Top