D@ve said:Het defcon zit bij mij aan de buitenkant om het carter wat dikker te maken en heeft verder geen enkele functie.. Kan ik dit carter gebruiken?
Sander said:Ik denk, dat dit later lastig te controleren is.... Maar wie weet is het mogelijk, en binnen de regelementen. Kenny zal er vast meer over kunnen vertellen
Gomer_pyle said:Defcon is defcon dus verboden. Alex als de regels gelijk zijn aan jou scooter en die ook passen met FIM regelment is die dus goed gekeurd. Heel simpel gezegd. Print de regelmenten uit loop een rondje om scooter en klaar. En Thunderracing zo is het gewoon het eerlijkste en competibal met isc etc. Zometeen krijg je weer mensen die hun reet in gips gieten zodat ze de ideale zit positie krijgen en dat is nu dus uitgesloten. Daarnaast moet de scooter de scooter blijven geen andere creatie's
Edit: David defcon eruit en hij is goed voor gebruik
melf #50 said:dus met andere woorden zou ik bijv. met mijn achterkap niet mee mogen doen? of is dat nog wel te doen? en wat met andere sturen en stuurkuipjes?
Gomer_pyle said:Het staat er toch, als je stuur van het gehomogeerd model is. Dan mag je er mee rijden dus sport sturen dus niet. Verder moeten alle orginele kappen er opzitten. Dus geen polyester zooi. Dus Melf als je volgend jaar open cup wil rijden moet je goed hard crashen op berghem kan je gelijk kappensetje bij elkaar sprokkelen.
melf #50 said:dan moet ik wel heel erg hard crashen voordat die kapot is....
(er is btw geen polyesther aan te pas gekomen )
S#54 said:waarom noemt het eigelijk een 70cc OPEN cup als alles origineel moet blijven ?
ik mag niet eens met m'n scooter uit het franse OPEN kampioenschap meedoen !
laat dat OPEN er maar af als je het mij vraagt :X