Yas R of Yas c16

tiender

Well-Known Member
heej,
Ik ga straks een roze top due plus, 21 mm enz enz. bestellen,
Maar nu heb ik nog een Yasuni R. Zal dit goed gaan. of kan ik beter naar een C16 of iets anders gaan kijken?
mvg niels
 
Advertisement - register to remove this

zal beide goed lopen , een C16 zal wat meer vermogen geven ,een R zal wat minder toeren draaien , dus zal makkelijker af te stellen zijn , langer lopen zonder problemen en zijn koppel op een lager toerental afgeven waardoor het geheel net wat makkelijker goed loopt dus.

een C16 heb je iets meer werk aan dus ,maar iets meer vermogen..

een c-16 zal zeker zeer goed lopen iig.
 
is een straatscooter, en hier zit tenminste nog een beetje lichtspoel op, Prijs maakt me niet zo heel veel uit.
Maar wat zijn de pluspunten van de polini ontsteking ten opzichte van een standaart ontsteking?
 
oke ik ben er nu uit wat me set-up volledig word.
- tp due plus
- doppler asje
- dellorto black edition 21mm
- stage 6 r/t inlaatset
- stage 6 powerfilter
- vl12
- doppler s2br vario
- polini koppeling
- Yas R

Wat voor rolletjes, sproeiers, drukveer en trekveertjes zal ik meebestellen? Ik heb alleen beetje richtlijn nodig. natuurlijk weet ik dat dit niet precies te zeggen is
 
C16 , ligt eraan wat voor cilinder, eigenk je hele setup, een c16 zal op een standaard 50cc niet lekker lopen en een rot herrie maken, optrekken zal hij ook niet echt doen tot ongeveer 50km/h, Yasuni C16 is een hoogtoerige uitlaat! , als je gewoon je standaard clinder houd zou ik gewoon je yasuni R houden!
 
Dude, lees eerst voordat je post, het gaat hier om een tp due plus...

Ik zou iig een rode drukveer nemen, en dan 3 setjes rollen halen als 4 , 4,5 en 5 gram of iets dergelijks. Trekveertjes zou ik, mits verstelbare koppeling gewoon zwarte halen. Ik reed altijd met een deltaclutch met zwarte trekveren op de slapste stand, dit was met een shot (wel icm tp due plus en 21mm) wat waarschijnlijk iets minder toeren draaide.
 
Back
Top