XSH Runner

menace said:
echt heel vet !
maar waarom geen nieuwe pagina ? ik denk nu elke keer dat ik een runner ga zien :p

haha idd :p

maar ik ben te lui om eentje aantemaken.. en heb ook te weinig fotos van de opbouw denk.. dus. post ik hier wel af en toe wat :)

AdiozZz
 
TunedFox said:
Heel vet hendrik. Ben benieuwd naar de tijd

Maar je mist een sticker op de onderkuip :p

idd ik zag gisteren dat die bij marco achter op de auto zit.. :mad: wat was het tog ? "zullen wij is samen de achterlijn gaan opzoeken" ofzo 8P

@ brennendezimmerpflanze: STFU :p

@ speed-quad: thx.. d8 dat het + 15cm was :) precies genoeg vind ik :) en wheelies boeken kan ik ook nog :D

AdiozZz
 
hahahaha, ik wist et wel :O

wordt iig tijd ja dat die veer van je vervangen wordt : beeeeh:

spreek je nog wel zondag :),

oooi :*

edit: is mattai88 =)
 
Tyrone said:
idd ik zag gisteren dat die bij marco achter op de auto zit.. :mad: wat was het tog ? "zullen wij is samen de achterlijn gaan opzoeken" ofzo 8P

@ brennendezimmerpflanze: STFU :p

@ speed-quad: thx.. d8 dat het + 15cm was :) precies genoeg vind ik :) en wheelies boeken kan ik ook nog :D

AdiozZz

Zo dat doet die idd ook nog goed ja :D
 
Tyrone said:
idd ik zag gisteren dat die bij marco achter op de auto zit.. :mad: wat was het tog ? "zullen wij is samen de achterlijn gaan opzoeken" ofzo 8P

AdiozZz

Jerry had er 2. 1tje was in het duits en in 1 int nederlands. Weet zo niet meer wat er op stond.
 
hee heinnie..

ziet er goed uit man..netjes verzorgd..geen kezeur:p
is ie geschikt voor 2:)?...ff tjekken op best denks

ik heb btw nog een mooie sticker voor je...

we smsen...

LaurenzZz
 
E.Stuntin_Lau said:
hee heinnie..

ziet er goed uit man..netjes verzorgd..geen kezeur:p
is ie geschikt voor 2:)?...ff tjekken op best denks

ik heb btw nog een mooie sticker voor je...

we smsen...

LaurenzZz

ik heb alles uitgedoktert en het komt goed.. 2Fast4Twee :W

zie je zondag homes :D

AdiozZz
 
Tyrone said:
thx mensen :)

@ bartus: jah het gaat wel he.. 1 run heeft die het meestal wel, de 2de al niet meer omdat de overbrenging dat ook wel warmer is he :) maar ik vind het best wel ziek dat die met zon lage RF nog wel wielspin heeft :D

wat voor rf dan als ik vragen mag ? :)
 
Back
Top