World Of Warcraft

Beetje jammer :p
Gister 180 enchanting en tailoring geworden :D.
Op lvl 34 best knap al zeg ik het zelf.
Maar heb nu nog maar 4g en moet op lvl 40 een mount :p
 
lvl 25 Tauren shaman (ding) :p
Maar hoezo vind je shaman achterlijke classe, ik vind ze juist mega vet en handig, maar ik was wel aant denken om een Gnome Mage te beginne :) Op die server waar jullie zitten maar ik twijfel nog.

Kijk eens op www.warcraftmovies.com en zoek naar een lvl 60 shaman met epic gear :) dan weet je precies wat ik bedoel.

/edit als ik word geholpen door jullie en ik lvl naar 25, snel. Dan wil ik wel overnieuw beginnen. Alleen jammer dat je met alle chars moet lvlen tot 40 voor een mount, een shaman heeft bij 20 al ghost wolf en dan kan je 40% sneller bewegen. Imo erg fijn
 
P.J said:
lvl 25 Tauren shaman (ding) :p
Maar hoezo vind je shaman achterlijke classe, ik vind ze juist mega vet en handig, maar ik was wel aant denken om een Gnome Mage te beginne :) Op die server waar jullie zitten maar ik twijfel nog.

Kijk eens op www.warcraftmovies.com en zoek naar een lvl 60 shaman met epic gear :) dan weet je precies wat ik bedoel.

/edit als ik word geholpen door jullie en ik lvl naar 25, snel. Dan wil ik wel overnieuw beginnen. Alleen jammer dat je met alle chars moet lvlen tot 40 voor een mount, een shaman heeft bij 20 al ghost wolf en dan kan je 40% sneller bewegen. Imo erg fijn

Kom op mijn server (chromaggus) ik help je wel :)
Alliance ben ik en heet leonos.
 
Plakkie said:
Ik heb ook een shaman lvl 60 met epic gear...
En nog steeds is het gaar :D

En dan stel jij de vraag of je met lvl34 naar SM kan? :rolleyes:


Shamans zijn nep omdat ze overpowered zijn:

Mail armor
2H maces
Kunnen instant cast voor 400-600dmg doen (Frostshock slowt ook nog eens)
Travel form
Chain lightning
Healen

Wat wil je nog meer?
Vandaar dat iedereen zegt "nerv shamans!"
 
Verschilt wel per class denk dat je daar met LVL 34 terecht kunt. Denk dat je daar met een Mage/Priest oid meer kans hebt een groep te vinden dan dat je met een Warrior/Paladin/Rogue daar heen gaat.
 
Net het spel er weer op gezet. Morgen ff verder kijken wat ik doe, verder met me warrior of een nieuwe character. Als ik voor een nieuw character kies ff kijken wat de beste opties voor mij zijn.
 
Mn orcje...en ja cloak+helm staan uit, want ziet veel vetter uit zonder:p
wbtanl.jpg
 
Plakkie said:
Kom op mijn server (chromaggus) ik help je wel :)
Alliance ben ik en heet leonos.


Oke ik start een nieuw mannetje, ik voeg je toe aan friends list ;P.

Zal wel een gekke naam zijn zoals badjas oid.. zo heet m'n mannetje nu namelijk dus dan weet je dat ik dat ben haha.
 
Back
Top