hmja zoals iedereen kan ik me er super in opboeien al s iets niet werk, loop ik boos ff weg , iets relax doen (tv kijken / forummen / ..) en 5 min later gaat het meestal vanzelf
moet zeggen dat het de laatste tijd toch lelijk tegen zit ben volop bezig aan m'n runner 180 te knutselen en m'n SR 125 om dagelijks mee te rijden en toen begon die SR uit elkaar te vallen
eerst te veel verbruik en te weinig vermogen door geen koppakking en versleten zuigerveren, dat gefixt, dan was de koppeling weer op , ik even de maxidelte vna m'n runner erin gelegd , toen begon ie te trillen tijdens het remmen (en op de duur tijdes het rijden) waren het de lagers van m'n carter (ik dacht eerst vertanding / krukaslagers maar toen hij helemaal uit elkaar lag viel de euro ...), dus nu is de SR 125 voledig uit elkaar voor totale revisie ;(
Mag ik van een maatje een voledig standaard SR 50 lenen met amper 4000 km op de klok, waar nog geen sleutel is naar uit gestoken om mee naar m'n werk te rijden, denk ik , lekker betrouwbaar vervoer, wil ik vanmorgen vertrekken gvd platte achterband en geen reparatie mogenlijkheid, zit er een kanjer van een nagel dwars doorheen (soms denk je echt dat die nagels mikken om in je band te zitten ) dit gvd op m'n eerste werkweek :|
naja , dat werk suckt toch veelst te hard dus gelijk ontslag nemen en voor autorijbewijs gaan of een betrouwbare 4takt motor kopen ...
edit : voor de topicstarter, ALTIJD als je aan super vaste bouten werkt, eerst een flinke tik op geven met een ('zware') hamer (wel met een moertje op de bout ivm beschadigingen) , nu ok met dat afgebroken stukje bout in het carter, geef er een flinke lel op met een slagpen (hou het een beetje schuin met de losdraairichting mee) en dan probere met een dremel er een groef in t emaken en met een platte schroevendraaier los maken :!