WOK & opnieuw laten keuren met een begrenzer

Rimovanax

Active Member
We weten allemaal dat een WOK pure stronterij is. Als je die natuurlijk krijgt voor je snelheid ( tenzij hij boven de 100KM/h gaat ). Hij moet terug naar de constructie snelheid. Maar kan je ook een herkeuring uitvoeren met een begrenzer/euro begrenzer ofwel de begrenzer met den afstandsbediening. Daarmee bedoel ik niet de bombastische pot die je gebruikt voor een 2 takt maar de begrenzer voor de 4 takt scooters.
Zijn er mensen die het hebben gedaan?
 
Advertisement - register to remove this

We weten allemaal dat een WOK pure stronterij is. Als je die natuurlijk krijgt voor je snelheid ( tenzij hij boven de 100KM/h gaat ). Hij moet terug naar de constructie snelheid. Maar kan je ook een herkeuring uitvoeren met een begrenzer/euro begrenzer ofwel de begrenzer met den afstandsbediening. Daarmee bedoel ik niet de bombastische pot die je gebruikt voor een 2 takt maar de begrenzer voor de 4 takt scooters.
Zijn er mensen die het hebben gedaan?
Heb je hem toen laten keuren met de begrenzer en ben je er doorheen gekomen? Sta voor dezelfde keuze nu
 
We weten allemaal dat een WOK pure stronterij is. Als je die natuurlijk krijgt voor je snelheid ( tenzij hij boven de 100KM/h gaat ). Hij moet terug naar de constructie snelheid. Maar kan je ook een herkeuring uitvoeren met een begrenzer/euro begrenzer ofwel de begrenzer met den afstandsbediening. Daarmee bedoel ik niet de bombastische pot die je gebruikt voor een 2 takt maar de begrenzer voor de 4 takt scooters.
Zijn er mensen die het hebben gedaan?
Heb dat een keer gedaan met een begrenzer die zo danig bewerkt was dat hij niet meer opviel, maar dat was geen CDI begrenzer. maar een ingewikkeld systeem die met een weerstand werkte.

het ligt eraan welke keuring Meester je hebt.
ik had bijvoorbeeld een zure, karter moest los, vario werd onderzocht, CDI werd eruit getrokken en ik moest aantonen dat het een orginele CDI was. ETC ETC

kortom voor de keuring alles terug brengen naar orginelen 45 staat of om later keuren naar A1 motor.
 
Back
Top