Aprillia_sr_50
Grasmaaier
Hallo,
ik ben bezig met het wok keuringsklaarmaken van mijn vespa LX snor 2 takt
hierbij wordt het ook gelijk een brom en aangezien ik veel ervaring heb met afstellen is dat verder geen probleem
alles is technisch in orde nu komt het aan op afstellen van de top
hij heeft al een uitlaatprop en een varioring van 2mm dik
ik heb evt ook een ring van 6mm maar die is waarschijnlijk te dik en omdat het een brom moet worden moet die ook harder gaan dan 30
het betreft ook gewoon een standaard scooter 50cc orginele overbrenging en 12mm carb
heuvel af loopt die 54 op de GPS op een rechte weg is het rond de 52 en door een tunnel ook 54
het punt is meer dat die lekker rijd en dat die goed op toeren komt en je merkt dat die ook niet veel harder gaat
voorheen was het 60+ zonder de varioring
iemand ervaring met de rdw en rollerbank verhoudingen ten opzichte van werkelijke snelheid GPS
die oplichters vragen 198 euro voor die keuring dus ik wil wel weten of ik nog goedzit zegmaar?
ik ben bezig met het wok keuringsklaarmaken van mijn vespa LX snor 2 takt
hierbij wordt het ook gelijk een brom en aangezien ik veel ervaring heb met afstellen is dat verder geen probleem
alles is technisch in orde nu komt het aan op afstellen van de top
hij heeft al een uitlaatprop en een varioring van 2mm dik
ik heb evt ook een ring van 6mm maar die is waarschijnlijk te dik en omdat het een brom moet worden moet die ook harder gaan dan 30
het betreft ook gewoon een standaard scooter 50cc orginele overbrenging en 12mm carb
heuvel af loopt die 54 op de GPS op een rechte weg is het rond de 52 en door een tunnel ook 54
het punt is meer dat die lekker rijd en dat die goed op toeren komt en je merkt dat die ook niet veel harder gaat
voorheen was het 60+ zonder de varioring
iemand ervaring met de rdw en rollerbank verhoudingen ten opzichte van werkelijke snelheid GPS
die oplichters vragen 198 euro voor die keuring dus ik wil wel weten of ik nog goedzit zegmaar?