wil iemand me helpen zit volledig in de knoei

spiritje 69

wees origineel
ik heb nu men motorblokje terug samen gestopt na lange tijd want had tijdnood en nu zit het blokje samen
setup :
snelle 50 cc alu ( nieuw dus moe rodere )
17,5 carbu dello sproeier 120
malossi e5 kelk met zo'n regenkapje
doppler spruistuk
carbonnen malossi membraane
mhr vario (gewichte 4,7 van malossi)
delta clutch koppeling ( gele trekveertjes en gele drukveer)
mhr replica uitlaat
race bougie kop ngk
champion bougie

prop uit de uitlaat en vario ring ook uitgehaald

nu ben ik er eens mee op de baan al geweest en eerst wa voorzichtig gereden en zo en dan wat langere afstand en alles gaat goed en men pa wou eens mee rijde van hoe hard die nu zou gaan en het rare van de zaak hij rijd maar 40 -45 :s als me gas open was voor zo'n 7 a 8 / 10 en als ik ff volgas heb gedaan ( wa ik nie lang heb gedaan ) dan draaide hij wel merkbaar in hogere toere maar snelheid blijft zou dit kunne te maken hebben om da ik nog me cilinder moe inrijde of ligt het aan een verkeerde afstelling

want om alu cc in te rijden weet ik dat je de eerste 20 km rustig aan moe doen en dat je dan dacht 200 of 500 km nog moe rodere maar dan maakt het niet uit of je dan 50 of 70 rijd zo lang dat de cilinder geen moeite moe doen of zo om da te halen en een constant toerental wil ook nie zegge dat er met volgas gereden moe worden of zo

ik zit nu nog wel in de periode van de eerste 20 km


kan iemand me helpen met me probleem aub
 
Advertisement - register to remove this

1 wat voor "snelle" alu cilinder?
2 gebruik een std filter
3 waarom een doppler spruitstuk
4 vrij zware gewichten wellicht
5 mhr replica uitlaat is ook niet meteen het beste
6 boeie wat voor dop , std dop is net zo goed..
7 champion is niet zo best , beter NGK gebruiken , B8 of B9

8 dit is schakelgedeelte ,dus niet scooters
9 ABN aub...
 
Back
Top