Wii

De gamecube was gewoonweg hot, maar de Wii vind ik nog niet zo super, ik ga er wel eentje halen uiteindelijk, maar pas als ie in een leuk pakketje komt:p
 
Snap niet hoe je die controller door je tv heenkrijgt :p controller zit btw ook een polsbandje aan dus..
Heb met de Wii op Gameplay gespeeld en tis echt een vet ding
 
En dat gamecube een flop was? Gamecube bleek toch wel grafisch het beste van de 3, kon de meest bewegende pixels in het beeld plaatsen etc, alleen zoals al eerder gezegd is, nintendo gaat niet op realisme af, wat al gauw overloopt in Mario games e.d. Je moet er gewoon van houden, maar je kan nintendo zeker niet een achterblijver noemen in de console wereld, van nintendo heeft het gewoonweg allemaal opgestart..

Ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat de Gamecube beter was dan de PS2 en/of Xbox maar dat is de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord.
Het is gewoon bewezen dat de Gamecube de slechtste graphics van de 3 had,
En dat moet ook wel want op zo'n klein schijfje kan je nooit de kwaliteit van een dvd krijgen.
 
Omg, moet je die site is bekijken hoeveel mensen er nu al verwondingen / tv's etc hebben gemolt, stijgt dramatisch hard. :D

Die oostblokkers kunnen ook niks maken van kwaliteit. :#
 
Omg, moet je die site is bekijken hoeveel mensen er nu al verwondingen / tv's etc hebben gemolt, stijgt dramatisch hard. :D

Die oostblokkers kunnen ook niks maken van kwaliteit. :#

Hahah, wat een dingen :D, ff honkballen en door je tv slaan met de joystick 8P...
Vriend van mij heeft ook een wii besteld, ben benieuwd hoe snel hij iets sloopt.
 
Ik heb de Wii dus, vind het tot nu toe echt super vet :W, snap ook echt niet hoe je zo'n remote door je beeldscherm krijgt want dan ben je dus echt idioot :?
 
Omg, moet je die site is bekijken hoeveel mensen er nu al verwondingen / tv's etc hebben gemolt, stijgt dramatisch hard. :D

Die oostblokkers kunnen ook niks maken van kwaliteit. :#

Dat licht dus niet aan de Wii he. licht aan die mogoole zelf. :rolleyes: .

De wii is beter afgewerkt als de Xbox 360 geloof mij maar.
 
nope, zelfs bij de replay in eindhoven ( game speciaal zaak ) staan nu al mensen met pre-orders te wachten, sommigen krijgen hem pas bij "levering 3"

Dus...als je hebt gepre-orderd kun je nog wel even wachten, en zoniet kun je NOG langer wachten:p
 
Wij hebben em hier nu sinds 8 december. Mijn broer heeft em gekocht maar vind er zelf niet zoveel aan. Ook omdat de spellen op de Wii niet echt mijn favorieten zijn. Hij heeft trouwens nu al wel problemen dat die de cd's niet meer goed leest dus wordt die waarschijnlijk weer opgestuurd.
 
Back
Top