Wie worde de nieuwe kampioenen in 2003.

Originally posted by Kerbinos


Ik kan moeilijk Het helle veld opnoemen. Maar wat ik schreef dat zijn de kans hebbers volgends mij.:W


ik weet niet welke jongens uit de topscooter terug gaan naar de standaardklasse...
 
Originally posted by kleck

ik weet niet welke jongens uit de topscooter terug gaan naar de standaardklasse...
waarom zou je uit de top klasse terug gaan naar de standaard(beginners)klasse?
 
Originally posted by Kerbinos


Inderdaad hij is zeker een titel kandidaat. Maar vergeet niet dat er nog meerder mensen zijn die de titel in de top willen winnen:# Yrjo zal denk ik wel weer ze titel gaan verdedigen. Gé gaat het ook weer proberen, de kinderziektes zijn nu inmidels ook uit de scooter. Dus hopelijk heefd hij volgend jaar ook minder pech. Wilco is er ook nog, Rik van Rijsen, Ben Barten

In de St is het een moeilijk verhaal denk ik. Leroy zal het ideen geval vellen maalen moeilijker krijgen als dit jaar. En wie weet rijdt Polini volgend jaar ook in de standaard. En dan zijn ze meschien wel net zo dominand als in de Top. Maar vlak in de St ook niet iedereen uit. Vergeet ook niet dat er ook nog andere snellen manen rond rijden bv Daniel, Harm, Arno, Freddy, Leroy, enz.:#

Jaaaa gaaafffff al gaat polini ook naar de standaard klasse, valt daar ook niet veel meer te beleven voor de hobbiesten onder ons. Smijten ze er daar ook ff 10.000 euro tegenaan en niemand maakt daar ook geen kans meer :'(
 
Het gaat ook nog om het rijden niet alleen de 10000 eurootjes. Ik denk dat kervin de standaard klasse gaat winnen en Ben Barten de top.
 
Originally posted by Alexander


Jaaaa gaaafffff al gaat polini ook naar de standaard klasse, valt daar ook niet veel meer te beleven voor de hobbiesten onder ons. Smijten ze er daar ook ff 10.000 euro tegenaan en niemand maakt daar ook geen kans meer :'(

Ik ben er ook geen voorstander van maar niemand kan het verbieden. En de eeuwige roem bestaat ook niet. In de St klasse zijn ze denk ik wel te verslaan.-:-
 
Originally posted by Alexander


Jaaaa gaaafffff al gaat polini ook naar de standaard klasse, valt daar ook niet veel meer te beleven voor de hobbiesten onder ons. Smijten ze er daar ook ff 10.000 euro tegenaan en niemand maakt daar ook geen kans meer :'(

Trouwens er zijn al merder mensen in de st klassen die er 10.00 euro tjes aan sponderen
 
DVD juist daarom. Maar het maakt allemaal niet zo heel veel uit. € 10000 is niet zo heel veel. Maar dat is maar een klein gedeelte van wat creco werkelijk uitgeeft aan een seizoen racen
 
Originally posted by BART#21
DVD juist daarom. Maar het maakt allemaal niet zo heel veel uit. € 10000 is niet zo heel veel. Maar dat is maar een klein gedeelte van wat creco werkelijk uitgeeft aan een seizoen racen

Was iets van 30000 euro meen ik.
 
Back
Top