welke cilinder zonder andere krukas

yamahax

Well-Known Member
hoi

Is er een 70cc cilinder die op je standaard krukas kan rijden zonder dat ie stuk gaat.

Hier moet het op

Yamaha aerox

setup

Giannelli shot
17.5 carb
polini vario

en de rest
 
Advertisement - register to remove this

wa nen zever is dat hier boven dat ghisa sneller is dan corsa :s ghisa is gewoon sport en corsa is race versie die corsa is echt de beste giet die er is ja nog beter dan roze en rijd uw domme zwarte top (dr) dus wel dik voorbij
 
ik zou zeker op een minarelli scooter mn krukas vervangen, een piaggio kan nog wel wat hebben (hoewel ik met een ponlini corsa ook mn lagers eruit liet lopen) als je er geen verstand van hebt niet zelf doen bij mijn dealer kost het dacht 15 euro als je je kale blok langs brengt, excl onderdelen nou alles eraf slopen kun je zelf wel dacht ik zo,

ga nou niet lopen knooien met std as/lagers op een 70 cc dan vraag je gewoon om problemen, michien kost het nou iets meer maar later heb je er echt plezier van

en over die manston replica, ik zou het bij een gietijzertje houden eem alu cilinder vergt nog een stukje meer onderhoud en voorzichtig rijdgedrag enzow, een corsa doet het cekers wel leuk, of een getunede dr,
 
Ik rij al een hele tijd met TopPerformance racing + 70cc op standaard krukas en ik maak 12400 toeren terwijl een krukas op veel minder toeren gebasseerd is en de lagers op ongeveer 11000 en me scoot rijdt nog goed...
maar als je nou gewoon een corsa neemt zoals meerdere zeggen met die shot en 17.5 van je dan blaasch je hem best aardig voor laagtoerige 70 en krukas houdt het wel want daar hem ik ook mee gereden zo dont worry be happy en koop is een keer wat om te testen.......
 
Back
Top