Welke aansluiting deze draad?

funcard66

New Member
Iemand enig idee waar deze draad aangesloten moet worden bij de rode pijl.
Zie foto.

Kymco people s 2007

Alvast bedankt
 

Attachments

  • IMG_20220702_224209.jpg
    IMG_20220702_224209.jpg
    230.5 KB · Views: 34
Advertisement - register to remove this

Je hebt je achterkap eraf gehaald (neem aan met de lamp erin.. ) kijk even of de stekker daarvan was.
Weet niet of dat die kabel achter hoort te liggen.
 
Van de achterlamp is die niet,dat is weer een andere aansluiting.
Kan ook zo geen enkele aansluiting vinden waar die aan moet.
 
Gezien de locatie zou deze ook van de brandstofmeter/tanksensor kunnen zijn.
Doet je brandstofmeter het?
Zowel de 2T als de 4T hebben hiervoor een connector met een groene draad (=massa) en een gele of een geel/witte draad voor het niveau-signaal (=variabele weerstand van de sensor tov massa)

Eerlijk gezegd, denk ik niet dat deze kabel voor een extra remlicht is want dan zouden de kleuren van de draden Groen (=massa) en Groen/Geel (=remlicht signaal afkomstig van je remhevelschakelaars) moeten zijn.
 
Brandstof meter lijkt aangesloten te zijn. was ook mijn eerste gedachte. vooraan op de tank boven op. daar loopt een aansluiting en die zit iig " ergens" aan
 
Groen - Geel kun je denken aan:
Remlicht;
Kentekenverlichting;
clignoteur;
brandstofmeter;
of remlicht.
Eea kun je al uitsluiten. Je kunt er even een lampje aanhangen en kijken of, en indien ja wanneer, hij oplicht.
Groet,
 
hallo
heb kymco people s bj 2008 16" geel kent met standaart cill 50cc orginele carb gladde vario bus? nu loopt hij op teller 55/58km gps 53 km
heb ik dan standaart cdi of al onbegrenste cdi ?
Post automatically merged:

Maakt niet uit, wat rijd je?

heb kymco people s bj 2008 16" geel kent met standaart cill 50cc orginele carb gladde vario bus? nu loopt hij op teller 55/58km gps 53 km
heb ik dan standaart cdi of al onbegrenste cdi ?
of is er makkelijke manier omtoch nog 10/15km p/u er bij te snoepen met rollen ? sproeier ? druk/trekveer ?
of word het meer cc cillinder of vertanding achteras aanpassen ? heb zoiets gelezen ivm met overbrenging bij 16" type ? . ben benieuwd of iemand mij kan helpen gr michel
 
Back
Top