welk race stuurtje welke uitlaat

raymond17

Well-Known Member
hallo

ik heb een italjet formule 50 lucht gekoeld. ik wil hier graag een race stuurtje op zetten wel merk past het beste op mijn scooter?.

ik wil ook heel graag een trugloop uitlaat er op zetten welk merk is het beste voor mijn scooter. ik heb gewoon een 50 cc.

al vast bedankt

mzl raymond
 
Advertisement - register to remove this

raymond17 said:
hallo

ik heb een italjet formule 50 lucht gekoeld. ik wil hier graag een race stuurtje op zetten wel merk past het beste op mijn scooter?.

ik wil ook heel graag een trugloop uitlaat er op zetten welk merk is het beste voor mijn scooter. ik heb gewoon een 50 cc.

al vast bedankt

mzl raymond


voor het stuur heb je heel veel mogelijkheden en is je scoot gewoon helemaal standaart
 
Nja, stuurtje moet je meestal toch passend maken.. Zijn amper passend te krijgen per scooter.. Als je een beetje kunt afstellen zijn er ook vele mogelijkheden voor uitlaten.. Giannelli heeft erg fijne uitlaten voor 50cc, denk eens aan de Reverse of Shot.. Yasuni R is mijn 50cc favoriet, maar daar zijn de meningen over verdeeld..
 
Andatura said:
Nja, stuurtje moet je meestal toch passend maken.. Zijn amper passend te krijgen per scooter.. Als je een beetje kunt afstellen zijn er ook vele mogelijkheden voor uitlaten.. Giannelli heeft erg fijne uitlaten voor 50cc, denk eens aan de Reverse of Shot.. Yasuni R is mijn 50cc favoriet, maar daar zijn de meningen over verdeeld..

hmmm jaja..... :| stuurtjes zijn prima te verkrijgen en passen vaak prima.

nix passend maken, een enkele keer zal er een beetje pas gemaakt moeten worden. meestal is dit niet het geval. suc 6
 
offtopic:asje pia scooter hebt, dan komt het nog al vaker voor passend maken.

ontopic, ik vind een yasuni r een hele nette uitlaat en voor stuurtjes, er is zo veel keus. doe eens gek
 
Back
Top