weer aanslagen of....

Nou dat vind ik dan ook mooie acties. Kutmoslims, doe het lekker in je eigen land dat geloof, hier in NL en een moderne maatschappij is een geloof alleen maar uitstervende.
 
alle buitenlanders hier op mijn school enzo vinden het allemaal wreed en gewoon verdediging wat ze in londen amerika doen. toen theo van gogh werd doodgeschoten is diezelfde nacht bij mij in de straat al een marocaan doodgeschoten die er om moest lachen. en zoals ik begrijp van de jeugd hier als er een aanslag in nederland word gepleegd gaan er nog veel meer sneuvellen want hier zijn we ze zat.
 
Lg Tuning said:
"Aanslagen in Londen zijn opgeist door Al Quida"
en er is 1 man dood geschoten


ik vind dat ze gewoon al die gezeik landen met der k*tgeloof moeten opblazen want ze zijn allemaal hetzelfde en blijven zolang bezig totdat wij weg zijn en hun overblijven
 
die londenaars (?) die reageren ook zo focking nonchalant van,
niemand kan ons iets doen wij zijn mahtig, wij kunnne ertegen, nu zijn die terroristen extra "gemotiveerd" er zullen er nog wel volgen, eigenlijk kan het mij geen bal schelen, wij (belgie) zijn niet naar de oorlog gegaan, toen ik aan die engelse mensne vroeg wat ze ervan von den zeiden ze rechtuit van: jullie zijn dikke pussies die bruinen moeten eraan.
dan ga je toch ff nadenken van wies nu de idioot maarja hier ontploffen dna ook geen bommen :+
 
Ik heb gehoord dat ze weer hebben lopen drijgen i.v.m. aanslagen in Amsterdam.

Ik vraag me af hoeveel mensen het overleiden als ze de tunnels in Amsterdam laten ploffen...? Of moet je dan zeggen hoeveel mensen het overleven.

Het is zo niet echt leuk meer....
Ergste is, je kan er niets aan doen. Het zijn elke keer onschuldige burgers, niet een keertje een vliegtuig op The White House ofzo, nee burgers:(:(:(
 
Wat dacht je van de industrie @ r'dam , al die shell dingen etc, dat zou mijn doel zijn alsk terrorrist was

Als dat allemaal die lucht in gaat , woei reken maar dat omliggende steden worden weggevaagd :X
 
Rens123 said:
Of in de Kuip of ArenA waar 50.000 man naar een voetbalwedstrijd zitten te kijken.

Ja zoiets , komt er ff een ventje met een rugtas het veld op lopen en laat zich ontploffe oid :X

Bter blijven ze gewoon weg uit Nl :X
 
RemcoV said:
Wat dacht je van de industrie @ r'dam , al die shell dingen etc, dat zou mijn doel zijn alsk terrorrist was

Als dat allemaal die lucht in gaat , woei reken maar dat omliggende steden worden weggevaagd :X

Shell rotterdam?:D

zullen we het op pernis houden :*
 
rs-ruud said:
een tunnel is geen dijk hoor :rolleyes:
hmmmm wat denk jij als jij daarzo dat laat ploffen wat er dan gebeurt, dat die tunnels niet vol lopen?

Als jij de IJ-tunnel, ofzo laat ploffen wedden dat Amsterdam natte voeten krijgt.

Waarom denk je dat er meteen tanks, ja tanks, op 11 september naar die tunnels gingen en beveiligen?
 
zeker... Heb het er met veel mensen over gehad afgelopen dagen/weken, en iedereen denkt dat er aanslagen komen in Nederland....

Dus het is gelukt, wat de teroristen wilden: ANGST.....
 
Back
Top