Website vraagje

jorick

dotcom
Welke software moet ik gebruiken als ik op een website een overzicht wil maken van gebruikte scooters?

Het moet geen web 'winkel' zijn want je moet ze niet online kunnen kopen :7

Verder moet iemand zonder kennis van websites makkelijk scooters kunnen verwijderen en toevoegen.. (plaatje + tekst + prijs)

Dus eigenlijk net zoiets als autodealers hebben om hun occasions op een site te zetten.

Bestaat zoiets?
 
Advertisement - register to remove this

gewoon in html of wat voor code dan ook in programmeren ...

dus een interface bouwen waarin de foto en de bijbehorende info/prijs kan toegevoegd worden
 
gewoon in html of wat voor code dan ook in programmeren ...

dus een interface bouwen waarin de foto en de bijbehorende info/prijs kan toegevoegd worden

hij vroeg dit:

Verder moet iemand zonder kennis van websites makkelijk scooters kunnen verwijderen en toevoegen.. (plaatje + tekst + prijs)

en iemand zonder kennis gaat niet zomaar in html een foto + tekst bijvoegen hoor.


Je kan het eventueel met een PHP scriptje doen, zodat deze automatisch foto's leest uit een (geselecteerde) map die jij benoemd. zo hoeft de eigenaar enkel foto's toe te voegen in de map.

voor de tekst en prijs, deze kan hij onmiddelijk met PS ofzo op de foto zelf zetten, ofwel via een PHP script inlezen. (zie soort van gastenboek ofzo)
 
kan je niet lezen of wil je et graag beter weten.

indien het niet het laatste geval is lees mn reply dan nog is met je bijdehante bek

iets met html of wat voor script dan ook bouwen waardoor het makkelijk word voor de huis tuin en keuken internetter

wijsneus
 
ik zou ook voor een CMS gaan... misschien e-commerce? (geen ervaring mee)
met joomla kan het ook, maar das in het begin best even lastig
 
Back
Top