Wat kost zal een 2ehands navigator kosten?

Advertisement - register to remove this

voordeel van de navigator is dat hij best wel lekker aan 1 stuk doortrekt en hij valt niet snel op bij zo'n wout. Daarom leek mij dat ding wel flex
 
Originally posted by glanerbrug
voordeel van de navigator is dat hij best wel lekker aan 1 stuk doortrekt en hij valt niet snel op bij zo'n wout. Daarom leek mij dat ding wel flex

arnold jij bent niet flex:p

maaruh durf je nog op het forum te zeggen dat ie met die uitlaat wel 95 digi zal gaan8)
 
Originally posted by Boostah
tja als je polini 4 race voor 25 euro kan krijgen is een navigator voor 40 euro DUUR!

Ho ho, 37,11 Euro incl Remoburssjit,

Maja... prestaties beter dan mijn Doppler??? Tot nu toe niet errug positief, ding ziet er geil uit, maar meer ook niet, hij lekt als de grootmoeder van... uhh.. tja. Naja hij elkt als een gek, welke megool ontwerpt er nou zoiets. Ik snap dat niet. Moet ik maar gaan lassen ofzo. En presteren doet ie ook neit echt. Oja wel: 77 digitaal :'(
 
Originally posted by Sjoerdyo


Ho ho, 37,11 Euro incl Remoburssjit,

Maja... prestaties beter dan mijn Doppler??? Tot nu toe niet errug positief, ding ziet er geil uit, maar meer ook niet, hij lekt als de grootmoeder van... uhh.. tja. Naja hij elkt als een gek, welke megool ontwerpt er nou zoiets. Ik snap dat niet. Moet ik maar gaan lassen ofzo. En presteren doet ie ook neit echt. Oja wel: 77 digitaal :'(

Dewd, lassen en die rubberen buis en PHONG! KLAAR

:W
 
Originally posted by Boostah


Dewd, lassen en die rubberen buis en PHONG! KLAAR

:W

Dan nog... Met voor de Doppler S3 te zware rollen, maaktie met For Race overtoeren :'( :'( En met overtoeren bedoel ik: niet trekken en toch toeren maken en die toeren waren minder dan met Doppler... Ik weet niet...
 
Back
Top