wat als je hem peert?

Re: ff duidelijk

Originally posted by ramle
ok het ging zo: Ik reed met een vriend om mijn yamaha neo's en hij had geen helm, dus hij ging achterop in eens stond er een moter naast me en hij toeterde en toen reed ik als een gek door rood de weg over het bos in, toen kwam hij achter me aan op het bospad, en toen reed ik het bospad af whoop zo het bos in.. (het echte dichte bos met struiken bomen ect, toen reed die agent maar gewoon door over dat bospad.

normaal ben ik niet zon type die hem peerd voor de polietie maarjah, je moet toch ook 1 keer lol hebben :p

sja en de lol is eraf als die motorwout het nummer van je verzekerings plaatje heeft onthouden.
en wat een lelijke verhalen allemaal weer.....
 
onzin

onzin ze mogen je niet meenemen naar de roller bank als je loopt, en anders zeg je dat je die scoot gebruikt voor racen op eigen terein en dan mag ie zo hard als je wil.

verzekerings plaatje onthouwden is ook nutteloos voor ze, je zegt oooow toen had die en die en die hem geleent..
 
Als je wilt proberen te ontsnappen zou ik het gewoon zo proberen: eerst vol wegrijden, motorwout achter je aan.
Dan VOL in de remmen (wel uitkijken dattie niet achterop knalt+letten op overig verkeer),---> motorwout rijdt je voorbij, bliksemsnel omdraaien en andere kant uitrijden, bospaadje zoeken en daar ergens de struiken induiken. Indien nodig deze actie nogmaal herhalen; het gaat om tijdwinst.
 
Re: onzin

Originally posted by ramle
onzin ze mogen je niet meenemen naar de roller bank als je loopt, en anders zeg je dat je die scoot gebruikt voor racen op eigen terein en dan mag ie zo hard als je wil.

verzekerings plaatje onthouwden is ook nutteloos voor ze, je zegt oooow toen had die en die en die hem geleent..

schiet ook niet op, of je naait iemand eraan die dan beweerd dat ie je niet kent en je scoot dus niet heeft geleend, of je naait een vriend eraan, die dan zegt jou scoot niet te hebben geleend, je kan niet zeggen dat je niet weet aan wie je em hebt geleend die dag, maar je weet wel dat je em had uitgeleend, dan klopt er ook iets niet he:|
 
Stond een rollerbank in de buurt van onze school, en een motormuis zou wel eens ff alle voorbijkomende scooters meenemen naar de bank. De wout rijdt dus steeds rondjes om de school, en net als hij voorbij mij is, naai ik dr tussenuit op de scoot (ik had gin zin om te rollen). Motormuisje draait om, rijdt me achterna... Ik net voor hem door in een padje, en toen was ik um kwijt. Maar je hartje gaat wel iets sneller kloppen ja!
 
Originally posted by tupacrulezz
hey als je nu 8ervolgt gaan gewopn altijd weggaan

dan in 1x op de rem knalt die er8er op
degene wie 8erop knalt is altijd schuld je zegt dat je hemn niet zag je betaald bekeuringg van maybe 100 euroo ofzo en je hebt allemaal nieuwe kappen :D

Wat je dan krijgt is dat die wout zegt dat je hem de weg blokkeerde en expres je scooter voor zijn moter zette. Die stinkers doen alles om maar niet van hun baas op hun kop te krijgen. Dan krijg je dus nog een boete voor gevaarlijk rijgedrag of " Molestatie van een ambtenaar in functie" :| :| :|

De Point: Van een wout win je nie zo snel, want ze geloven eerder een wout dan jou. *(of je moet getuigen hebben)*
 
Originally posted by aralfa


dat is volgens mij niet zo..... als er een grote controle is en je loopt langs met de scooter ... mogen ze je volgens mij nog steeds aanhouden stond laatst eens op het internet : liep een jonguh naast ze scooter , werd i aangehouden hij had inmiddels de bougiedop eraf getrokken, toen zei die agent tegen hem, kom donderdag je uitlaat maar inleveren......

duz ik betwijfel jouw verhaaltje

greetz arjan

Lever je een oud kut uitlaatjes in!!!!!:| :| :| :|
 
Re: Re: ff duidelijk

Originally posted by Sushi


sja en de lol is eraf als die motorwout het nummer van je verzekerings plaatje heeft onthouden.
en wat een lelijke verhalen allemaal weer.....

Mogen je naam niet opvragen via verzekeringsplaatje, ze mogen het alleen als herkenningspunt gebruiken voor bij een ongeval of zo!!!
 
Re: Re: Re: ff duidelijk

Originally posted by Pauluzz!!


Mogen je naam niet opvragen via verzekeringsplaatje, ze mogen het alleen als herkenningspunt gebruiken voor bij een ongeval of zo!!!


Dus jij rijd b.v. Zonder helm langs een motorwout hij 8er je aan jij schiet door rood rijd veeels te hard begaat nog veel meer verkeersovertredingen maar ontsnapt uiteindelijk wel, dan mag die wout die je verzekeringsplaatje goed gzien heeft niet je naam opvragen ?????? dus dan heb je No Problem ????

Lijkt me sterk , maar als het zo is dan zou 't suup rilext zijn.
 
Back
Top