wat als je hem peert?

ramle

Well-Known Member
Ik zat net met een vriend op men neo's en die gast mag echt geen boete krijgen omdat hij al genoeg gezijk heeft thuis.

nu had hij geen helm op en er stond zon dikke bmw motor achter me.. en iik reed weg en hij achter me aan als een gek.. en ik whoop het bos in.. dwars door de struiken enzo :( maar ik denk dat ie geen zin meer had en hij reed maar gewoon weg.. maar als je nou toch gepakt word als je hem peert voor zon motor..

wat voor gezijk krijg je dan.. want dit keer had ik mazel dat ik het bos in schoot.
 
Advertisement - register to remove this

Als je een stopteken negeert krijg je een extra boete ja, naast die voor waarvoor de agent je wilde aanhouden.

Kan je trouwens iets duidelijker formuleren, met de goede leestekens e.d. ? Ik kan je verhaal nauwelijks lezen zo :)
 
Ik zag vandaag trouwens ook zoiets... ik stond voor het stoplicht te wachten, steekt er ineens een DNA over (met 2 man erop) met een motormuis er achteraan, en ik schat dat het zo'n 80-85 ging (binnen de stad dus).

Kost je dus een beste bom duiten en bovendien was dit nog levensgevaarlijk ook.
 
ff duidelijk

ok het ging zo: Ik reed met een vriend om mijn yamaha neo's en hij had geen helm, dus hij ging achterop in eens stond er een moter naast me en hij toeterde en toen reed ik als een gek door rood de weg over het bos in, toen kwam hij achter me aan op het bospad, en toen reed ik het bospad af whoop zo het bos in.. (het echte dichte bos met struiken bomen ect, toen reed die agent maar gewoon door over dat bospad.

normaal ben ik niet zon type die hem peerd voor de polietie maarjah, je moet toch ook 1 keer lol hebben :p
 
Last edited:
Beter wat krasjes dan een vette boete. Mooi werk.

Een vriend van mijn heeft er 1 kwijt kunnen rijden door een brandgang in te schieten. Tsja, daar is een bmw niet op gebouwd 8)
 
Originally posted by glanerbrug
maar als zo'n motorwout achter je aan gaat en hij krijgt schade komt dat dan voor jouw'n rekening?

Tuurlijk niet, als hij op ze smoel naait is dat zijn schuld. (tenzij je hem eraf trapt natuurlijk :D)

trouwens als hij van ze motor tieft heb je toch genoeg tijd om em te peren en kan hij je dus nooit een boete geven :!

Tenzij hij ligt te creperen, dan moet je weer perse terug rijden anders moet je voorkomen voor niet helpen/doorrijden bij ongeval.

wat een logica toch allmaal weer zeg 8) 8)
 
Eh, als je een stopteken krijgt omdat je geen helm op hebt, dan mag je doorijden, want je hoeft niet mee te werken aan je "veroordeling"...

Dat is dus als de agent iets heeft gezien dat verkeerd is..

maar wordt je aan de kant gezet, voor controle, zomaar, en er is op het eerste gezicht niets te zien, dan MOET je stoppen anders krijg je PV voor het negeren van een stopteken
 
Originally posted by Ami®
Eh, als je een stopteken krijgt omdat je geen helm op hebt, dan mag je doorijden, want je hoeft niet mee te werken aan je "veroordeling"...
onzin :| als je een stopteken krijgt moet je ALTIJD stoppen


Dat is dus als de agent iets heeft gezien dat verkeerd is..

maar wordt je aan de kant gezet, voor controle, zomaar, en er is op het eerste gezicht niets te zien, dan MOET je stoppen anders krijg je PV voor het negeren van een stopteken

Wat een vaag verhaal is dit nouweer, je wordt aan de kant gezet en dan gaattie kijken of je moet stoppen? 8P
 
Bij mij ging het zo:

ik was een keer aan een politie auto ontsnapt (hoe doet er nu niet aan toe). een maandje later ofzo ging ik met m'n goede gedrag ff tanken, dus ik tanken loop naar binnen om te betalen. Zie ik een politieauto naast m'n scooter gaan staan, dus ik loop naar buiten en vraag wat er aan de hand is enz, dus die agent zegt dattie mee laatst achterna had gezeten en dat ik ontsnapt was. Dus ik kon mee naar het bureau en daar m'n scooter achter laten. Kreeg gelukkig alleen een boete voor teveel vermogen.
 
Ontsnappen ownz :p

Het is toch leuk om een keer gedaan te hebben, me hard sloeg op hol en ik werd helemaal gek :p je leefd maar 1 x je moet alles proberen :p

mja zo zie ik het :p
 
Originally posted by SR Peace&Love
Bij mij ging het zo:

ik was een keer aan een politie auto ontsnapt (hoe doet er nu niet aan toe). een maandje later ofzo ging ik met m'n goede gedrag ff tanken, dus ik tanken loop naar binnen om te betalen. Zie ik een politieauto naast m'n scooter gaan staan, dus ik loop naar buiten en vraag wat er aan de hand is enz, dus die agent zegt dattie mee laatst achterna had gezeten en dat ik ontsnapt was. Dus ik kon mee naar het bureau en daar m'n scooter achter laten. Kreeg gelukkig alleen een boete voor teveel vermogen.

en je scooter stond uit ?

nooit mee gaan man als je niet rijd kan hij je nix maken

zeg dat je hem net opgehaald heb bij een vriend ofzo

ik ben zo al 2 keer bij een motormuis ontsnapt..

ik zag ze net op tijd en dan vol in remmen en motor uitzetten en verder lopen effe praten en nix aan de hand

1 keer in woonwijk motor eruit gereden door paaltjes en dingen..

dingen trekken wel hard op..
 
hey als je nu 8ervolgt gaan gewopn altijd weggaan

dan in 1x op de rem knalt die er8er op
degene wie 8erop knalt is altijd schuld je zegt dat je hemn niet zag je betaald bekeuringg van maybe 100 euroo ofzo en je hebt allemaal nieuwe kappen :D
 
Originally posted by Kamphuis


en je scooter stond uit ?

nooit mee gaan man als je niet rijd kan hij je nix maken



ik zag ze net op tijd en dan vol in remmen en motor uitzetten en verder lopen effe praten en nix aan de hand


dat is volgens mij niet zo..... als er een grote controle is en je loopt langs met de scooter ... mogen ze je volgens mij nog steeds aanhouden stond laatst eens op het internet : liep een jonguh naast ze scooter , werd i aangehouden hij had inmiddels de bougiedop eraf getrokken, toen zei die agent tegen hem, kom donderdag je uitlaat maar inleveren......

duz ik betwijfel jouw verhaaltje

greetz arjan
 
Back
Top