Vreemde start KYMCO 90cc

Ah ok, dat heb ik dan verkeert begrepen.

Je weet nu in ieder geval wat het aantal Ah precies inhoudt, kun je later, als je eventueel een zwaardere startmotor hebt gevonden/gemonteerd, bekijken of je eventueel ook een grotere accu nodig hebt. ;)

ja heel erg bedankt daarvoor Sparky, maar ik heb mijn electro papieren hahah. Alleen niet zo bekend met scooters, wel leergierig. Vandaar dat ik ook vraag naar goed geargumenteerde opmerkingen. Zoals ik eerder had vermeld heeft een maatje van mij EXACT dezelfde scooter precies hetzelfde start probleem met een 90cc.

zijn kickstarter werkt wel
 
Ze bestaan gewoon:



TAIDA HIGH TORQUE STARTER MOTOR FOR 50cc - 100cc QMB139 4-STROKE ENGINES
THIS STARTER MOTOR IS RECOMMENDED FOR ANY QMB WITH A BIG BORE KIT
OR STROKER BIG BORE KIT

nog eentje:


 
Ze bestaan gewoon:



TAIDA HIGH TORQUE STARTER MOTOR FOR 50cc - 100cc QMB139 4-STROKE ENGINES
THIS STARTER MOTOR IS RECOMMENDED FOR ANY QMB WITH A BIG BORE KIT
OR STROKER BIG BORE KIT

nog eentje:



kerel $1,000 + invoeren ben je gek ofzo
Post automatically merged:

Die 2e staat GY80, geen idee waar dat voor is. Het blok is een Gy6 model.
Post automatically merged:

Daarnaast moet geboord geworden en staat nergens de maat. Super kansloos dus, maar bedankt voor je zoekwerk
 
klopt inderdaad. Dacht dat alle gy6 startmotoren hetzelfde model is maar ze ziien er inderdaad heel anders uit als de standaard
 
dat wordt kicken of toch vragen aan de brommerboer of zij hier een oplossing voor hebben.

En dan heb je de rook nog. Heb je nog een vactuur of bon van toen je de cilinder hebt laten installeren? Daar zou dan op moeten staan of ze daadwerkelijk de sproeier hebben vervangen, anders kan ik niks anders bedenken als olie die dat verbrand wordt.
Post automatically merged:

Je zou het trouwens ook heel makkelijk van de bougie af moeten kunnen lezen of hij te weinig benzine krijgt of olie verbrandt. Is 5 minuten werk en zou een duidelijk antwoord moeten geven
 
Heb er sowieso een nodig met 10 tands en diameter van 70 mm. Is echt zwaar klote
dat wordt kicken of toch vragen aan de brommerboer of zij hier een oplossing voor hebben.

En dan heb je de rook nog. Heb je nog een vactuur of bon van toen je de cilinder hebt laten installeren? Daar zou dan op moeten staan of ze daadwerkelijk de sproeier hebben vervangen, anders kan ik niks anders bedenken als olie die dat verbrand wordt.
Post automatically merged:

Je zou het trouwens ook heel makkelijk van de bougie af moeten kunnen lezen of hij te weinig benzine krijgt of olie verbrandt. Is 5 minuten werk en zou een duidelijk antwoord moeten geven

ja morgen heb ik mijn kicker terug, geen idee hoe ik bij de boegie moet komen zonder heel de scooter uit elkaar te halen
Post automatically merged:

Desnoods flans ik zelf een startmotor in elkaar...
 
ik heb niet zo veel gedaan bij chinese scooters maar die zit volgens my vrijwel op dezelfde plek van mijn piaggio. Daarvoor gebruik ik een lange dopsleutel (weet niet precies hoe die heet maar is een normale dopsleutel maar dan een paar centimeter langer zodat hij over de bougie heen past) daar stop ik dan een vierkante ijzeren staaf in en daar kan ik dan weer aan draaien met een waterpomp tang, na een slag zit hij dan al los genoeg om de rest met de hand te doen. Het is een beetje omslachtig maar werkt perfect
 
ik heb niet zo veel gedaan bij chinese scooters maar die zit volgens my vrijwel op dezelfde plek van mijn piaggio. Daarvoor gebruik ik een lange dopsleutel (weet niet precies hoe die heet maar is een normale dopsleutel maar dan een paar centimeter langer zodat hij over de bougie heen past) daar stop ik dan een vierkante ijzeren staaf in en daar kan ik dan weer aan draaien met een waterpomp tang, na een slag zit hij dan al los genoeg om de rest met de hand te doen. Het is een beetje omslachtig maar werkt perfect

Kymco is geen chinees lol? Disrespect
Post automatically merged:

Dat was niet echt de uitleg van waar hij precies zit, want vgm zit die aan de voorkant van het blok waar ik zelf nooit bijkan zonder alles uit elkaar te halen
 
taiwan is toch een deel van china?

is als het goed is het 1 kapje onder de voorkant van je zadel. Maar dan zit je met het probleem dat de bougie niet recht op de cilinderkop staat maar schuin op de zijkant waardoor het frame in de weg zit.
 
taiwan is toch een deel van china?

is als het goed is het 1 kapje onder de voorkant van je zadel. Maar dan zit je met het probleem dat de bougie niet recht op de cilinderkop staat maar schuin op de zijkant waardoor het frame in de weg zit.

taiwan staat beter bekend om kwaliteit dan china, je bedoeld onder de carbarateur kap dus in de buddy? Das wel klote
Post automatically merged:

Of echt waar je voeten zitten
 
Back
Top