vraagje over dips en optrekken

hoi, ik heb een aprilia amico met een gianelly metal uitlaat. heb er kleinere rolletjes ingedaan maar hij trekt nog niet echt goed op. hij gaat 90. ik wil harder optrekken en het mag tenkoste van mijn topsnelheid gaan. wat kan ik er allemaal aan doen? oja, voor de rest is ie standaard. Ik heb ook nog een erge dip als ik 45 ga duurt het ff voordat ie weer optrekt en dan maakt ie herrie en trekt ie opeens wel hard door..... wie kan mij wat aanraden... wil ook wel wat spul overkopen wat op een amico past...
groetjes
 
Advertisement - register to remove this

ik raad je een DR70 aan, ik heb ook een metal met DR70 gehad en dat reed perfect, met 17,5mm carb.

verder lijkt me die rode drukveer wel heel sterk, neem beter een gele en rond de 5,5gr rollers.

die polini vario kan ook voor wat dips zorgen, daar staat hij om bekend, dus als je geld over hebt kun je het beste een hebo/malossi nemen.
 
rood?

met die rode veer rijd ie het best, gele heb ik ook geprobeerd. hij was trouwens ook zo door de dealer aanbevolen, die eerst eraan heeft zitten sleutelen. maar ik zal voor de rest doen wat je zegt en een dr 70 nemen. lijkt me goed, die carb ook.
 
die polini vario kan ook voor wat dips zorgen, daar staat hij om bekend, dus als je geld over hebt kun je het beste een hebo/malossi nemen. [/B][/QUOTE]

heb nu dus geen dips meer!
 
Back
Top