Vraagje over derbi senda

Richardj

Well-Known Member
Hallo,
Ik heb een derbi senda SM Extreme uit 2006.
Er is alleen een klein probleempje mee, want als ik wil schakelen en mijn koppeling indruk, gaat hij opeens heel veel toeren maken. heel irritant.
Kan iemand mij misschien vertellen wat er kapot is of wat er mis is met mijn brommer?
Bedankt
Richard
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat je koppeling dan wat beter moet afstellen, bij je handgreep. Bij het stelmoertje Ik denk dat ie zo staat dat ie al half koppelt. Kan het niet beter uitleggen sorry:p. Heb het namelijk ook gehad toen had ik een nieuwe kabelgekocht en goedafgestelt.

succes
 
Ja ik draai wel het gas terug ja. maar als ik een tijdje mijn gas heb losgelaten en dan de koppeling indruk dan doet ie het niet, maar dan ben ik weer slomer gaan rijden en rij ik weer te sloom voor de volgende versnelling. maar ik zou is kijken naar dat afstellen van mijn koppeling.
Bedankt!
 
of leren schakelen ;)

probeer eens op te schakelen zonder koppeling en kijk eens wat ie dan doet.

er zijn een heleboel mensen die veel te veel slippen met de koppeling ,veel beter leer je gewoon sneller schakelen en zorg je dus dat ie op toeren blijft.
 
Iedereen van mn vrienden die een schakelbrum rijd, schakelt zonder koppeling. Ze hebben nog nooit een probleem hierdoor gehad. Meeste zijn overigens wel crossers, die zijn niets anders gewend.
 
Back
Top