vraagje i.v.m binnenrotor ontsteking en CDI

peuguki

!peugeot&suzuki!
Beste, ik ben de eigenaar van een peugeot trekker en ik ben van plan om een binnenrotor ontsteking te kopen.:winner:ikzelf heb hier niet zoveel verstand over en ga deze LATEN installeren maar ik moet uiteraard wel het materieel kopen. het gaat om deze HPI : http://www.scootparts.nl/epages/Sco.../?ObjectPath=/Shops/Scootparts/Products/06810
er staat by dat deze uitgebreid kan worden met CDI.maar ben ik verplicht deze te kopen?
en wat is een TC precies??:s
zoals ik al zei ik heb er niet zoveel verstand van.8P
grtzzzz peuguki
 
Advertisement - register to remove this

Je kan hem uitbreiden met een andere cdi die te programmeren is... en uitbreiden betekend zowieso al dat het optioneel is.

Waar zie je overigens TC staan?
 
mischien een stom vraagje , maar op wat voor setup wil je dit doen? en waarom?



en met deze ontsteking doet je verlichting het ook niet meer btw.

dat met die optionele CDI moet je vergeten , dat is een andere , de goeie zit erbij om zo gemonteerd te worden en loopt zo perfect. die andere is leuk als je wilt expirimenteren met verschillende curves , ofwel onstekingstijdstippen op bepaalde toerentallen , en dat is als je er niks van weet niet nodig en zeker niet zonder gevaar!!
 
en met deze ontsteking doet je verlichting het ook niet meer btw.

=> mijn setup is een stage 6 pro replica uitlaat, een stage 6 50cc cilinder,hebo variateur,hebo membraan en anders alls std.
is deze onsteking niet aan te raden op mijn setup?
en als ik er een lichtspoel koop werkt men verlichting dan??
grtzzz peuguki
 
ik zou hier absoluut niet zo'n ontsteking op zetten, ik zou dan eerder een beter 50cc uitlaat kopen..

de lichtspoelen van HPI geven zeer weinig licht..

je wint er weinig mee op jouw setup iig.
 
Back
Top