Vraagje over een bougie

JDS

Well-Known Member
Betreft 4takt 125 scooter. oude bougie was een c7e en zit nu een cr9e in. manual zegt cr8e. maakt dit iets van een verschil? ik weet dat 9 iets kouder is maar de r wilt ontstoorde zeggen. vindt het dan raar dat er een c7e inzat. heb deze 2de hands gekocht die scooter en ben die onderhoud aan het geven. ik hoor het graag
 
Advertisement - register to remove this

Dat er een verkeerde inzat is vaak omdat men maar een bougie had liggen oid en denkt dat kan wel. De juiste bougie die gespecificeerd is zorgt voor de juiste verbrandingstemperatuur in de cilinder. Beter voor de levensduur en dergelijke. Kleine moeite om even de juiste bougie te halen. (en elektrodeafstand in te stellen)
 
dacht ik ook al, maar van cr8e naar cr9e is nu niet echt een groot verschil dus dit moet wel kunnen ? ik bestel mn onderdelen via easyp en die hadden geen 8 en deze werd toen aangeraden
 
. Ik snap niet dat je een Bougie Online besteld , i,p,v, die ff te halen bij een Locale Dealer.

Met verzendkosten erbij ben je meer geld kwijt , en je moet nog enkele dagen wachten voordat die in huis is .
 
Omdat ik meerdere onderdelen moest hebben. Ik herstel thuis scooters van vrienden enz ;) dus ff bougie mee besteld dan
 
Back
Top