Voorlampen gaan random uit

ozau

New Member
Hallo allemaal ik heb een zip 4takt al mijn elektra deed het gewoon goed tot vandaag opeens tijdens het rijden valt mij voorlampen uit en gaan weer random aan na 5/10 minuten accu en zekering is goed en heb bedrading is gewoon goed aangesloten iemand die nog weet wat ik kan checken
 
Advertisement - register to remove this

Alle aansluitingen , draden op breuk , en connectors even nalopen op schoon zijn en geen corrosie . Ook lampen en fittingen nakijken . Is het alleen het voor licht , of ook het achterlicht wat uitvalt ? En dan zowel groot , als dimlicht ? En als het grootlicht ook uitvalt , brandt dan ook het blauwe lampje in je dashboard niet ?
 
Alle aansluitingen , draden op breuk , en connectors even nalopen op schoon zijn en geen corrosie . Ook lampen en fittingen nakijken . Is het alleen het voor licht , of ook het achterlicht wat uitvalt ? En dan zowel groot , als dimlicht ? En als het grootlicht ook uitvalt , brandt dan ook het blauwe lampje in je dashboard niet ?
Achterlicht doet het wel groot licht ook en knipperlichten ook het is echt mijn voorlampen en mijn teller(die is digitaal) maar ik kijk thuis wel even alle bedrading na
 
Back
Top