Vicacity opvoeren

JelleP

New Member
Hallo,

Ik heb zins kort een Vivacity 2 takt snor in mijn bezit maar ik kom oorspronelijk van de schakelbrommers waar ik meerde 88cc en 96cc builds heb gedaan en dus weinig ervaring heb op het gebied van scooters. Ik ben bekend met het snor opvoer beleid binnen dit forum en ik zal me hier ook netjes aan houden.

Om te beginnen de scooter komt uit 2005 en heeft een verticaal blok, het doel van het opvoeren is vooral onderin wat meer vermogen te krijgen en toch een iets hogere top snelheid. De scooter loopt nu rond de 30-35 km/u en vraag me af waar ik moet beginnen met ontgrenzen. Ik ben niet van plan om er een andere cilinder er onder te monteren maar eventueel een Polini variateurset. Ook heb ik gehoord dat speedfight 2 vertanding een mogelijk upgrade kan zijn, ik heb geen idee wat dit met het vermogen zal doen dus als er iemand is met ervaring laat het even weten.

Zoals eerder vermeld wil ik me aan het Snor beleid houden op dit forum, en deze scooter is ook absoluut niet bedoeld om een race monster te worden. Maar ik merk vooral dat als ik met 2 man rijd dat de scooter bij het weg rijden absoluut geen vermogen heeft. Ik heb absoluut nul ervaring met wat een variateurset of vertanding met zo'n scooter doet dus hopelijk kunnen jullie mij hier op wat kennis bij brengen.l
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top